Diskusija o međunarodnim linijama

Autor Marko_BL417, 23 08, 2017, 15:30:07 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

Busfahrer

Mislim da nije ni bilo nikad 24 vec 8 sati.
Drugo u EU je prilicno liberalizovano tako da mislim da to vise uopste ne vrijedi.

Marko NS

Bocacova linija je Linz -Teslic koliko mi se cini a Kantic vozi verovatno Bec-Jajce ili koju god liniju ne bitno , kao sto sam vec gore naveo primer a i Cehajic je dobro rekao ne sme biti isti polazni grad i isti dolazni grad. Moze se linija preklapati ali ne sme biti ista. ako Viena vozi Bjeljina-Bec Semberiija ne moze isti dan da je vozi osim ako je ne produzi u Austriji i Bih.
Busfahrer jeste trziste EU liberizovano ali u Austriji nije gde Zeleznica drzi monopol i nema niko pravo unutar drzave da vozi linijski prevoz ima samo jedna linija koju su dozvolili jos nekadasnjem Westbusu koja je sad Flix linija Bec-Klagenfurt.

The_Dubster

Citat: The_DubsterNakon dužeg vremena, stiže konačno usklađivanje međunarodnih linija...

ne znam tačno kad trebaju da budu zvanični rezultati... Pojedinačne linije za zemlje koje imamo sam pobrojao, a evo i još nekih zanimljivih linija:
ITALIJA:
- APB Mostar-Rim
- Biss Sarajevo-Milano
- Gold Zenica Srebrenica-Milano
- PPZ Sarajevo-Milan (zanimljiv ovaj Milano) te Sarajevo-Piaćenca


TURSKA:
- APB Mostar-Istanbul
- Semberija Tuzla-Istanbul

poslije žalbi možemo konstatovati
- Biss Sarajevo-Milano i Gold Zenica Srebrenica-Milano žalili se Tourist company i Halilović


- Na Turskoj nije bilo žalbi, pa će bit interesantno vidjet da li će stvarno Semberija i APB krenuti ovo vozit.

Surinam

Pošto radim u blizini autobuske stanica u Banja Luci, često svratim da vidim "šta ima", pa ću u napisati neko svoje viđenje linija, bar ono što sam ja zapazio isključivo radim danima i u periodu od 08-16. Dakle, ono što su moje oči vidjele, a tiče se broja putnika na određenim linijama.

KOOP na liniji Banja Luka-Beograd via Brod, s polaskom u 09.30 sjajno radi čak i radnim danima, uvijek imaju fin broj putnika.
Bočac/Neobas/Golubić, linija TEslić-Linz, jako slabo, ono što ja primjetih rijetko kad i 10 ljudi imaju.
Gornji Vakuf-Linz, Bočac/Panorama, jako dobro rade, često odu s pristojnim brojem putnka, 20+.
Ove linije preko koridora ka Srbiji svaka je slaba manje-više iz BL, vjerovatno se usput  nabere putnika.
Bakić i Lasta takođe fin broj putnika ka Beogradu u 10;40.
Bakić za Njemačku, solidan. Mislim da oni ne idu svaki dan za Dortmund.


Nije međunarodna linija, ali Globtour sa linijom BL-Trebinje je pun pogodak.

Marko_BL417

Bakić za Dortmund ide srijedom, subotom i nedeljom.

Kad Globtour ide za Trebinje, u koliko sati?

Surinam


nick

Sutra pocinje voziti Halilovic hahahaha  ;D ;D

Surinam


nick


Mladen APKD

#69
Zato što je moderator u temi Centrotrans upozorio na off-topic , kopiram svoj post ovdje , nadam se da je ovo adekvatnija tema :

Ajde ovako , uzmite tri najveca izdatka autobusa na liniji , to su gorivo , putarina i dnevnice za vozace .
Sigurno se ti troskovi mogu pokriti i da je 20 ljudi u busu , da na jedan putnik sjedi na dva sjedista i da je jos koji par sjedista slobodan .
Neka je cijena karte i tokom " korone " ostala ista , zasto mislite da se ne isplati voziti 25 ili 30 putnika u busu ? ? ? ?
Potrosnja troosovinca, pogotovo kad nije ovako opterecen nije vise od 30 litara na 100 km . cijenu goriva tacnu ne znam , kao ni dnevnice vozaca , do Njemacke u jednom pravcu ima u prosjeku 1200 - 1300 km , cijena klarte mi je isto nepoznata , ali mi je malo ne pojmivo da prevoznici ako voze pola busa nisu ni malo u plusu , barem ovako na papiru ? ? ?

Surinam

Nema sad putnika puno nigdje. S početka je bilo (otvaranje granica nakon korone).
Sad ljudi ne idu što zbog straha, što zbog mjera država EU.

Ova korona će satrati prevoznike, možda je ova branša u najgore prošla/prolazi.

Za Srbiju masovno kombiji i mini busevi idu, a i oni tanko popunjeni.


The_Dubster

Citat: Mladen APKDZato što je moderator u temi Centrotrans upozorio na off-topic , kopiram svoj post ovdje , nadam se da je ovo adekvatnija tema :

kao što sam i tamo napisao - opff topic. A i nije primjereno da mi konkretno u tom slučaju sugerišemo putnicima kod koga su kakvi troškovi i s kim trebaju da vozare.  Jer onda ispada favoriziranje ovog u odnosu na onog i onda opet mi kao forum krivi. Zato sam rekao da za to računanje nađete prikladnu temu i evo našli ste je.

nadam se da razumiješ :)

Marko NS

Ako voze na km za Flix onda je to druga stvar.
Ima jos dosta skrivenih troskova nije samo trosak goriva u pitanju , evo par troskova:
Putarine , u Austriji za euro 6 trooosovinca neto 80 eura u jedan smer od Karawanka do Walserberga, a gde je HR i SLO dok u Nemackoj nema.
Onda 19 posto porez u Nemackoj na procentualne km ukupne linije od cene karte, 10 posto porez u Austriji na procentualne km ukupne linije od cene karte, SLO i HR ne znam koliko tacno imaju.
Ima naravno jos sitnih troskova i verovatno su odlucili da im se mozda bas i ne isplati to sto i nije cundo na trenutnu situaciju  :)

Surinam

Mislim da se samo porez na karte plaća zemlji u kojoj voziš, tj njemačkoj, recimo.

Marko NS

#74
Surinam nemam nikakve koristi da lazem ovde nesto ili da branim nekoga sto ne vozi , to za Porez znam od mog prijatelja koji je sam pritom preduzetnik ,mi je objasnjavao to koji sam vozi Liniju iz Austrije za Srbiju , kroz Austriju je 10 % na procentualne km od cele linije kroz austriju samo, u Nemackoj ima 30 km i placas 19% porez na te km. Kroz Madjarsku nema u Srbiji opet se placa . Jos je pritom Austrijska firma.