Diskusija o međunarodnim linijama

Autor Marko_BL417, 23 08, 2017, 15:30:07 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 4 Gosti pregledava ovu temu.

mate

Izgleda da je Biss (Flix) reducirao svoje polaske na SA-DTM, samo 2x tjedno u oba pravca, jedan polazak su maknuli...
Oba Kantica idu svakodnevno iz BiH ka D...uz GT/Touring jedini koji svakodnevno voze za Njemačku ako se ne varam...
Mislim da će proći minimalno godina dana dok se ne vrati sve na staro, ako ne i duže...

nick

I prije covida su reducirali polaske, sad eto jos. Centro takodjer vozi samo dvaput sedmicno, ali samo do Frankfurta.
Kantic Touristik pići i dalje tri puta dnevno, Kantic Line svakodnevno i Halilovic takodjer vozi svakodnevno.

Busfahrer

#92
Ja mislim da je polako dolazila kriza i bez korone, najvise zbog gluposti sa cijenama, a i previse polazaka je bilo

nick

Da, i mnogi putnici su prešli na avion.

nick

Vjerovatno ste svi u toku da je na na granicma opsti haos, busevi kasne 8-12 sati, ludnica. Ako nista bilo je mnogo putnika.

mate

Ne kaze se dzabe da se sada uzimaju pare, unatoc svim situacijama oko korone...
Situacija je danas bila više nego vesela, ne toliko na granicama BiH nego na granicama A-SLO, SLO-HR, HR-SRB...Pred Obrežjem je u jednom trenutku bila kolona od cca.20 kilometara (sad je trenutno 13 km)...
Kantic Line je s 2 busa isao iz D, Kantic Touristik s 8 buseva iz D, 2 busa iz CH (među njima i novi Tourismo kojeg nisam stigao dočekati), Jelinak s 2 busa, Usora s 2 busa...
Šteta samo što je cijeli dan loše vrijeme, pa se nisu mogle raditi neke bolje slike, jer danas bi bilo svega, od ranog jutra pa sve do kasnih popodnevnih sati...

Daniel12

Sad se je počel i haos na granici DE-AT. Austrija i kontrolo ulaza iz Njemačke

nick

Hvala mate na slikama! Da tebe nema, niko ne bi ništa ispratio. A zadnjih par dana je sigurno 100njak autobusa ušlo u BiH sa zapada.

mate

Pajdo hvala...samo ja kakav sam nisam zadovoljan, jer autobusa je bilo more i subotu i nedjelju, a ja sam imao sam plan čekati gdje inače čekam, međutim koma vrijeme (magla, oblačno, rosulja) je napravilo svoje, te se nije moglo slikati, jer slike su ispadale koma...jedino je ostalo na onakav način koji sam i radio, da sam čekao i potrefio neke buseve na putu kući.
Da je bilo imalo bolje vrijeme mislim da bi bio jedan od rekordnijih dana po broju slika u ovoj godini, što s obzirom na COVID situaciju od 15.3. ne bi bilo teško za postići, plus još velika raznolikost jer stvarno je bilo svega (BIH, SRB, RKS, MKD, ALB, BUG, ROM, TR...).
Što se mene tiče, ostaje za vidjeti kako će se raspodjeliti povratak, da li odmah za vikend 2./3.1. ili 9./10.1., ali očekujem slične gužve, i bolje vrijeme.

Čudi me iskreno da nitko od kolega nije popratio toliki broj autobusa, jer stvarno je bilo svega.

nick

Kako god, tebi svaka čast da si se ganjao sa busevima po A3!
Koliko sam uspio vidjeti i sto su mi ljudi pricali, Kantic je izdominirao sa nekih 25 buseva preko vikenda sa zapada, sto je za trenutnu situaciju odlicno (prethodnih godina su taj broj buseva imali u jednom danu). Svi su prevoznici imali veliki broj putnika, sto me mnogo raduje, da se koliko toliko uzme para!
Obzirom da sve putnike čeka karantena po povratku, rekao bih da ce pocetkom januara "navaliti" nazad.

mate

Koliko sam vidio po objavama na društvenim mrežama u petak i subotu Kantić je zajedno imao 15 autobusa (8+7) iz Njemačke, 4 iz Švicarske (2+2), još tu ostaje i linija za Benelux te Austriju, te četvrtak i nedjelja...apsolutni rekorderi definitivno...

Po meni najveći gubitnici oko ovog svega - Globtour, te trojac CTS, Biss i Transturist, a da pojasnim i zasto:

Globtour - svima općepoznata priča, nadmašili su i sami sebe s silnim presjedanjima, spajanjima linija i xyz kombinacijama koje ni oni ne kuže. To je samo odraz loše situacije kod njih, te mislim da ne bi bilo čudo da oni kleknu do kraja. Većina autobusa im i dalje leži i ne radi, manji dio koji radi ne može pokriti tolike gubitke na svim linijama, netko bi rekao da je nezamislivo - ali mislim da oni uopće nisu imali dodatnih autobusa sa Zapada.

Trojac CTS-Biss-TTT - ekipa je rezala linije maksimalno, CTS od pr.2 polaska dnevno za D određenim danima, je spao na svega nekoliko polazaka tjedno, TTT također, a Biss je ostao na jednom polasku tjedno za D, i mislim 3-4 za Austriju tjedno...

Po meni nakon ovih svih praznika oba Kantića (Touristik i Line) će izaći kao apsolutni pobjednici cjele situacije + Jelinak, Usora, Halilović, jer dosta dobro su odradili ovaj period povratka sa Zapada, te će se velika većina putnika s njima i vraćati nazad.

A malo gledajući širu sliku, kada ovo sranje od korone bude malo u nekim drugim planovima i putovanja budu koliko toliko normalna, Kantići će imati opet najbolju poziciju, jer jedini nisu reducirali linije prema D, nego su uredno vozili kao i prije korone, mislim da im je to donjelo još nekih 20-30 % novih putnika.

The_Dubster

slažem se mate s tvojim postom, međutim ovaj dio da je Kantić prošao najbolje se ne slažem.
On je forsirao cijelu godinu u punom obimu sve linije, dok su ostali rezali. Ne vjerujem da će ga dva vikenda punih buseva izvući ekonomski koliko je napravio gubitka tokom cijele godine. Plus to putnika što je sad dobio silom prilika, kada vide kakva su presjedanja i čarolije, isti će odustat...

ja5ko

Kantici su se uzdigli po meni i zauzeli vodece mjesto jos prije 10 ak godina. Jer kada je setra serije 300 bila bog i batina za prevoz oni su uvozili noce setre serije 400 te imali manje cijene i ogroman broj putnika. Postepeno se razvio takoreci brend i po meni su zasluzeno zauzeli prvo mjesto u prevozu putnika ka inostranstvu.

Usora i Halilovic su se dobro snasli u ovoj situaciji jer su po meni vozili do zadnjeg dana prije obustave. A medju prvim su poceli voziti vanredne polaske ka zapadu. Halilovic je sudeci po njihovoj fb stranici vozio svakodnevno do vandredne sve do uspostave.

Btw Kantic je na pocetku obustave vratio 8+ praznih autobusa iz EU u BiH

mate

@Dubster - ne brinem se ja za njega, nema on toliki gubitak kao što se misli, jbg u ovom poslu se nekada mora i malo riskirati, a to je Kantic i napravio, ostavio je sve polaske, mozda je neke u početku vozio s minusom, ali s obzirom na redukcije kod konkurencije, s te strane je dobio dobar broj novih putnika.

Ostatku ekipe je očito bilo lakše reducirati, da imaju manje posla i da dobiju veću pomoć od FBIH, što opet nije ništa čudno, jer to se radi i u nas u HR, te pitanje je što će biti kada promet krene ajmo reći normalno, hoće li se ti putnici njima vratiti ili ne.

@ja5ko - Halilović je izgleda profitirao s redukcijskim pristupom TTTa i padom Globtoura na području TKa - dok oni voze redovno SD, TTT je reducirao linije, a Globtour je od linije napravio izletničku turu s mogućim pauzama u SB i ZG većim od pola sata, i mislim da bi to njima moglo donjeti profita i dalje, te da će oni postat Kantiću glavni konkurent s područja TKa i okolice na linijama prema Zapadu

Malo da se dotaknem i situacije u HR - kod nas se još javlja problem da u busu može biti max. 40 % kapaciteta autobusa popunjeno putnicima, pa ti sad vozi, i k tome od danas su ponovno na snazi propusnice (ne može ni svatko putovati, već samo opravdani razlozi). Neki prijevoznici su obustavili prijevoz, drugi su reducirali vozni red, treći zbog blagdana voze sve, ali situacija je daleko od idealne. Evo ispod link, od sinoć s AKZ - dobro opisana situacija - Vector prema Kosovu ide pun s 5 autobusa, a ČZM za ZD i ŠI mora imati u S415 GT-HD max. 20-21 putnika radi mjere od 40 %.

https://dnevnik.hr/vijesti/koronavirus/u-ponoc-na-snagu-stupa-odluka-o-zabrani-kretanja---633323.html

The_Dubster

ah, kod vas baš cirkus.... Vidio sam da se sprdaju sa ausvajzima do Lidla :D

a u ovoj konstelaciji odnosa kod nas, slažem se da je GB najveći gubitnik, a Kantić i Halilović najveći dobitnici. Možda Halilović i malo veći, jer je Kantić odavno kotirao dobro, a Halilović je dodatno podigao opseg svog posla.
GB je također upao u belaj, jer nije moglo više biti kombinacija iz Balkanskih zemalja prema EU i Švici i odmah su se našli u problemu, jer neke linije nisu mogli spajati nego voziti "originalno" po redu vožnje i odmah su uvidjeli da im puno toga nije rentabilno

TTT, CTS i Biss negdje plutaju tu u sredini... međutim, ako ovo potraje još barem 6 mjeseci pod ovim uslovima, preselit će se u "donji dom"