Diskusija o međunarodnim linijama

Autor Marko_BL417, 23 08, 2017, 15:30:07 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

DWProski

Iz iskustva sa BEX-om mogu. U Čatežu, Novom mestu, Trebnju se stoji na proširenjima, pravi se dodatna stanica u Grosuplju za presjedanje u kombi za Novu Goricu i tek u Ljubljani se prvi put staje na autobusku. Za Postojnu i Koper ne znam.

The hicMe

U Zenici se ne prodaju karte za Bex, bus ulazi na stanicu ali stanica ne prodaje karte. Takodje ne staje Bex ni u Kopru nit prodaju karte na stanici, kreće sa nekog parkinga pored koliko znam
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Manas

Plato ispred Zeljeznicke stanice u Sarajevu ce uskoro postati prometniji nego sama Stanica u Sarajevu, jer odatle vec polaze Halilovic, Kantic Line, Bosnaexpress i jos par njih.

nick

I to je na neki način ogledalo reda i društva u državi. Ali s druge strane postavlja se pitanje, zašto polaze sa platoa? Prodaje li AS Sarajevo uopšte karte drugih prevoznika osim CTS i koliko provizije uzimaju?

Manas

Sve zavisi kako se dogovore sa prevoznicima. U vecini slucajeva prevoznici placaju samo peronizaciju, a putnici stanicnu uslugu.

akz

Što se tiče ekipe iz Bosnaexpresa, na liniji ZG - Teslić s njima nema problema za izdavanje karata na blagajni kolodvora, što u ZG, što u Sl. Brodu. Vozači koji uglavnom rade tu liniju, bez po muke pošalju ljude na blagajnu po kartu, a i samo rukovodstvo firme je raspoloženo za suradnju.

S druge strane Jelinak se probahatio dosta, te ne znam da li pojedni soferi određene stvari rade uz blagoslov rukovodstva pogotovo na liniji Zagreb - Zenica, kao i u manjoj mjeri na liniji za Frankfurt. Zanimljivo je da na liniji ZG-ZE uglavnom bude i jedna od sestri gazdarica, koja očito podržava prodaju karata u busu, umjesto na blagajnama kolodvora u ZG i SB. Šteta samo što Biss i Kantić ne krenu voziti ZG-Vareš i ZG-Zenica, pa bi vidjeli onda kako se ponašaju kad imaju konkurenciju.

Busfahrer

Kakva je situacija sa putnicima, Kantic je jos prije korone vozio sa Sprinterima

The hicMe

Jelinak odlično radi ovu sezonu, bukvalno bude dana kad im u bazi budu od aktivnih autobusa samo 1-2 Sprintera, izgleda da će čak i crvenog N116 opet Vratit u redovan saobraćaj. Kad smo kod Jelinka, šta im vozi Prosiceve linije iz Krajine i viđa li iko onog prvog 1216 sto je imao rozu šemu, on je dobio Prošić natpise i od tad se ne viđa nikako.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Elvoo01

#188
Na početku sam viđao Tourlinera parkiranog  u Sani, a sad u Ključu uvijek vidim parkiran clubstar bijeli , ima napred natpise Prosic, sad ne znam dokle voze na presjedanje

akz

Citat: Busfahrer  u 21 07, 2022, 05:35:39 PRIJEPODNE
Kakva je situacija sa putnicima, Kantic je jos prije korone vozio sa Sprinterima

Putnika ima, na svim linijama prema BiH, BEX i Jelinak voze dosta dobro, Biss u koop. s Filsom za Pulu redovno s troosovincima, Pepex/Toping standardno imaju svoje putnike, Ćičko također.
Jedino mi nekako djeluje da je Globtour u slobodnom padu duze vremena, a špekulira se o dolasku i Livno Busa na pojedinim linijama.

Citat: The hicMe  u 22 07, 2022, 00:29:54 PRIJEPODNE
Jelinak odlično radi ovu sezonu, bukvalno bude dana kad im u bazi budu od aktivnih autobusa samo 1-2 Sprintera, izgleda da će čak i crvenog N116 opet Vratit u redovan saobraćaj. Kad smo kod Jelinka, šta im vozi Prosiceve linije iz Krajine i viđa li iko onog prvog 1216 sto je imao rozu šemu, on je dobio Prošić natpise i od tad se ne viđa nikako.

Što se tiče Jelinaka, sve stoji, rade odlično, samo da više surađuju s kolodvorima u Hrvatskoj, jer linije su svima jako dobro poznate, a i linija za Njemačku ima jako dobar potencijal da ide svaki dan.  X ljudi dnevno dođe i pita neki bus za Njemačku, samo da nije Flix, a izuzev standardnih četvrtka i nedjelje kada je pojačano za Njemačku, voze još utorkom i petkom, te uvijek imaju putnika. Jučer su u 16.30 iz ZG krenuli s N1116 jako dobro popunjeni, a sigurno su imali i putnika u SB. Što se tiče tog N1216 što spominješ u ZG nije bio jako dugo, bio je prije nekih 2 mjeseca na liniji.

Manas

Od danas pa do kraja mjeseca otvoren poziv za Usaglašavanje međunarodnih redova vožnje. Prijedlozi ce se objaviti 15. Oktobra.

The_Dubster


mate

Čisto da napišem koju rečenicu o proteklom vikendu i kraju blagdanskih gužvi.
Vjerujem da su svi vidjeli članke o masovnim gužvama s istoka na granici Hrvatske sa Srbijom i BiH. Preko GP Bajakovo u 24 h (nedjelja) prešlo je 107 buseva prema Zapadu, dodajući subotu i još GP Tovarnik prema Zapadu je sigurno otišlo oko 200injak buseva. U tim situacijama čekanja su jednostavno neizbježna, jer se granična procedura mora odviti sukladno propisima. Svi prijevoznici su imali pojačane kapacitete, pr. kosovski Zhitia Turist je u subotu imao 18 buseva prema SLO,A,D, a u nedjelju 28 buseva.

Što se tiče prometa iz BiH, koliko sam upratio a i koliko sam čuo na poslu i to je bilo dosta pojačano kod svih. Pr. Jelinak je u subotu imao 5 autobusa na relaciji BiH - D, u petak i nedjelju 2 busa na relaciji HR - D. Kantić je preko Sl. Broda i subotu i nedjelju imao po tri busa na Zvornik - Frankfurt, dok je Line u sub s 3, a u ned s 4 busa išao za Frankfurt. Usora je u nedjelju s obje petice išla za Njemačku, kao i Adamčević. Transturist je u subotu s 6 buseva išao za D, CTS isto tako. Globtour je u subotu imao 2 busa na Sarajevo - Dortmund, ali općenito je poznato da su oni u slobodnom padu što se tiče linije za Njemačku.

Dakle, možemo reći da se ovih blagdana vratilo putovanje u vremenima prije COVIDa, samo što se vide neke osjetne razlike, prvenstveno tu možemo reći za Globtour koji je svojim kemijanjem izgubio veliki broj putnika. CTS je liniju za Wien ostavio samo preko GP S.Gradiška, dok Njemačku i dalje vozi preko B. Broda, ali samo popodnevni polazak iz Sa, dok je jutarnje poukidao. To mi je za sada i najviše žao, jer sada silne novosti u CTSu, kao i MB Tourismi mi nisu baš na ruku. Isto tako volio bi da Biss i Kantić vrate liniju za ZG. Vidjet ćemo što će nam donjeti ova godina, ali ako se gleda po samom početku, mogla bi ova godina značiti potpuni povratak na stare staze.

Manas

Ukoliko idu dva busa za Wien jedan ide na Gradišku, drugi na Brod. Ukoliko ide jedan, on ide na Gradisku, stim da se drugim busem vrsi transfer putnika do Gradiške.

mate

Mislim u post covid vremenu da nisam uopće vidio CTSov bus za Wien preko Broda. A koliko sam cuo za sada vozi samo ta preko Gradiske