Diskusija o međunarodnim linijama

Autor Marko_BL417, 23 08, 2017, 15:30:07 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

setra315gt-hd

Sva sreća u njemackoj nema puno radova na putu i stau-a pa se sve moze stici na vrijeme. Ljudi smirite malo komentare i prepiske vecina vas nije kročila na njemacki auto put tako da ne znate o cemu se radi i kakva je situacija na auto putu zbog cega su kasnjenja i sve ostalo što se desava

Marko NS

Ovo sto se tice granica pogotovu u Autobuskom sektoru je jako ne predvidivo nekad 10 minuta moze da napravi razliku od nekoliko sati kad ce se proci. Ko ce kad doci na red na granici ni takozvana cast ne moze da ubraza ide se jednostavno po redu , i cak ako se pojavi neki prevoznik koji ne ide na tu granicu i krsi tako linisku dozvolu dzaba sve dosao je pre vas i tu ne moze preko reda da se prodje. Skoro svo Carinici gde god sam bio kad im se kaze iskreno sta se nosi prave se da ne vide i ako je nesto sto ne treba osim cigara to niko ne tolerise.

Moram opet nesto da odgovorim svidelo se to nekom ili ne ali ne mogu prosto da ne odgovorim :)
Ovo apsurdno ponizavanje je jako smesno kad se u tim istim EU drzavama sa vezom isto zavrsava sve kao i u tim Balkanskim zemljama ali samo vecina naseg naroda koji zivi po Austriji i Nemackoj ne poznaje nekog ko je na takvim polozajima pa posle pricaju kako se tamo ne moze nista resiti bez veze sve se mora po redu. Ali u stvarnosti jedan poziv resava sve ali dobro nema to kome da se prica sve je bolje kod drugog samo kod nas nije  ;D Verovatno cu biti opet napadnut ali to me ne zanima bas ni malo posto znam sta pricam i stojim iza svojih navoda.

Marko_BL417

Evo i od mene jedan pozitivan slučaj HR graničara

22.12.2018 vraćali se sa Adventa, išli na GP Jasenovac. Pred katolički Božić, znači gužve luđačke. Ne sjećam se koliko smo tačno čekali, ali sigurno preko 2,5h. Jednoj ženi sa sredine busa nestalo vode, valjda nije računala da će biti tolika gužva pa nije ponijela rezervu. Neki smo joj nudili al nije htjela uzeti. Samo je čekala kad ćemo doći na pregled, da bude pregledana i da ode u WC da se napije vode. Dođe i taj tren, stigosmo na pregled, nju smo pustili prvu, a pošto sam ja sjedio na suvozačkom sjedištu, prvi sam izašao iz busa i bio na redu odmah iza nje. Završi ona, pita ih gdje je WC, jel pitka voda, carinik joj pokaza, a odmah potom je zovnu nazad i dade joj iz kućice jednu ili dvije flašice vode od 0,5l

Svakako postupak za pohvalu! Takvi postupci vraćaju nadu u bolje sutra i govore nam da smo svi mi prvo ljudi od krvi i mesa, neovisno o položaju i privilegijama koje imamo zahvaljujući funkciji.

Surinam

Au gužvi na granici, sinoć i jutros.
Bajakovo, Macelj, Bregana prednjače.

Marko_BL417

#169
Jel može jedna firma imati jednu liniju ka inostranstvu i jednu unutar BiH sa istim polascima a da je vozi jednim busom?

Npr. Kantić ima međunarodnu liniju Sarajevo (9:00) - Zenica (10:30) - Doboj (11:45) - Modriča (12:30) - Šamac (13:00) - Hrvatska izlaz na autoput i dalje za Njemačku

Smije li Kantić otvoriti međugradsku liniju Sarajevo - Šamac sa istim tim polascima i da se polasci iz Šamca za Sarajevo poklapaju sa povratkom iz Njemačke? Smije li je voziti sa tim busom koji je na Njemačkoj?

Dani

Ne smijes opcenito voziti jednim busem dvije linije. Jedna dozvola - jedna linija -jedan bus. Eh sad....... prica nije za fooruma

Poslano sa mog SM-A515F koristeći Tapatalk


Marko_BL417

Da li vam se ikad desilo da vam uđe kontrola na međunarodnoj liniji i traži karte na pregled?

Ja sam imao tu čast 2012. godine kad sam išao na more u CG, prevoznik je bio kotorski Lazaro, kooperant Autoprevozu odnosno Neobasu. Krenusmo mi iz Banjaluke po redu vožnje, u 20:45, kondukter (drugi vozač) je odmah po polasku pregledao karte, kad na nekih pola sata vožnje od BL (u Rekavicama) zaustavi nas kontrola, zatraži vozne karte na pregled, od vozača dokumentaciju za liniju, registraciju busa itd. Sad možda je to bila saobraćajna inspekcija, ali pošto su nam tražili karte, mislim da su to bili kontrolori iz Autoprevoza odnosno Neobasa (jer saobr. inspekcija nema voze sa putnicima, tj. voznim kartama).

Ja u međugradskom (unutrašnjem) saobraćaju nemam nešto iskustva da bih mogao reći koliko je ta pojava česta, ali međunarodnim linijama putujem u prosjeku 1-2x godišnje (nekad sam putovao i češće) i eto to se desilo jednom, dovoljno da u glavi razbijem mit da kontrola postoji samo u gradsko-prigradskom prevozu.

Kakvo je vaše iskustvo, jeste li u međugradskom, ex-yu međunarodnom i dalekom međunarodnom (za Njemačku, Austriju itd.) imali kontrolu ekvivalentnu kontroli u gradskom busu?

Dani

Bilo je situacija, kod Centrotransa, I Bosnaekspresa i Doboj i Doboj jug znam da ima sigurno.

Poslano sa mog SM-A515F koristeći Tapatalk


Surinam

To mi se jedino u gradskom saobraćaju desilo.


mm123

Meni se desilo kad sam putovao Autoprevozom Kozarska Dubica na liniji Kostajnjca-Beograd, vozila setra s215hdh ex Bakic. Bila kontrola negdje na putu Modrica-Derventa, zaustavljen autobus, usao kontrolor, vozio se jedno 20ak km sa nama i rekao vozacu gdje da mu stane da izadje. Bila je 2011. godina.

Manas

Vecina firmi ima svoju Unutrašnju kontrolu, oni kontrolišu vozne karte, urednost autobusa i vozača. Inspekcija takodje ima pravo da provjeri vozne karte, al vecinom gledaju dozvole, kartice i ostalo.

Marko_BL417

mm123, i mi smo našeg vozali, ušao je u Rekavicama a izašao u Krupi ili Bočcu, ne sjećam se sad
Hvala svima

Nego da vas pitam, jel prevoznik može otvoriti liniju mimo usklađivanja? To usklađivanje je jednom godišnje, i sad je to prošlo, može li prevounik otvoriti liniju nakon mjesec-dva-tri?

Ima li neki link sa najsvježijim redovima vožnji, konkretno trebaju mi registar za dansku i Švedsku da vidim Čektalo promet red vožnje za tamo

mate

Citat: Manas  u 13 01, 2022, 19:32:32 POSLIJEPODNE
Vecina firmi ima svoju Unutrašnju kontrolu, oni kontrolišu vozne karte, urednost autobusa i vozača. Inspekcija takodje ima pravo da provjeri vozne karte, al vecinom gledaju dozvole, kartice i ostalo.

Malo primjera iz HR - ČZM kontrola je relativno OK, jedina im je mana što se uvijek nabriju na iste vozače, a pojedincima ne smiju da priđu busu, a kamoli da izvrše kontrolu. I uvijek kad im dođe neki novi voditelj, pokuša napraviti nešto revolucionarno ali mu ne ide, jednostavno u nekim stvarima nemaju takta, al aj dobro.

S druge strane imamo Arrivinu kontrolu - u pojedinim situacijama mi je žao vozača, među njihovom kontrolom ima likova koji su toliko predani svom poslu pa nije problem doći u ponoć na kolodvor i napraviti kontrolu i gleda samo pravo, postupa i gore nego po PSu...za najmanju sitnicu će hvatati vozače, po tom pitanju su oni baš ono ekipa za bolje izbjeći.

Općenito posao kontrole je specifičan, ali nekad i prijevoznik treba osigurati uvjete vozačima da im se malverzacije svedu na minimum. Pr. dati vozačima plaće kakve zaslužju i sve što ide uz to, garantiram da velika većina njih neće pomisliti uzeti nešto što pripada firmi. Sve ove malverzacije oko kontrole i vozača vam proizlaze iz jednog razloga - a to su neadekvatna primanja vozača i voznog osoblja.
Žalosno je reći, ali normalno je da će APPov vozač na lokalu pokušati nešto maznuti, kad jedva uspije navući 4500 kn plaće i onda mu radi takvih stvari kontrola drži predavanje i ispiranje mozga...

Manas

A pretezno u kontroli rade ljudi koji su radili taj isti poso kao vozaci ili kondukteri..

Prevoznik ne moze otvoriti liniju mimo dozvole koju dobije od Ministarstva za saobraćaj i komunikacije, i na njihovoj stranici imas redove voznje za sve linije.

Manas

Jel mogu nasi prevoznici imati u polaznu ili usputnu stanicu u Sloveniji npr na nekoj pumpi, parkingu, livadi i sl, kao sto ovaj prevoznik polazi sa parkinga?