Diskusija o međunarodnim linijama

Autor Marko_BL417, 23 08, 2017, 15:30:07 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 4 Gosti pregledava ovu temu.

Dani

Ok Mate, a sto onda te iste "Drzavljane EU", izvode iz buseva na Gruskovju rad pregleda dokumenata ako je to vec tako

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk


Dani

I jos da kazem, da vozac placa kaznu ako je ta torba posiljla, jer on je duzan pregledati torbu s posiljkom.  Slao sam za Svedski kofer odjece drugovima, nije sofer htio primit dok nismo prerovili kofer pred njim.

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk


mate

Citat: Dani  u 06 01, 2018, 11:42:24 PRIJEPODNE
Ok Mate, a sto onda te iste "Drzavljane EU", izvode iz buseva na Gruskovju rad pregleda dokumenata ako je to vec tako

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk

E, tu dolazimo do slovenskog inata, pr. 16.12 na povratku iz Graza, samo su nas upisali i presli granicu u roku 2 minute, dok su vikend ranije, sve pregledavali, to ti najvise o njima ovisi.
Isto tako, 30.12 se vidjela razlika izmedu unutarnje i vanjske granice EU, na Sl.Brodu ti je bilo 30ak autobusa HR tablica i putnika koji su isli na docek Nove u Sarajevo, i svaki bus je bio u prosjeku na kontroli 20ak min, posto je u pitanju vanjska granica EU, i izlazilo se u tri trake (2 trake putnickog i traka kamionskog terminala)...
Dakle sto se tice granice, treba razlikovati nekoliko stvari - vanjska i unutarnja granica EU, te putnici koji putuju, i na vanjskoj granici EU se svi kontroliraju, samo razlika je u kontroli putnika iz zemalja EU i putnika iz trecih zemalja, dok na unutarnjim granicama u EU, kontrole ka drzavljanima EU se rade ovisno o procjeni nadlezne postaje granicne policije (u HR PGP), dok se detaljne kontrole vrse obavezno ka putnicima iz trecih zemalja. Zbog te procjene, Slovenci koriste situaciju, i nitko osim Bruxellesa ne moze im nista.

Citat: Dreamwalker  u 06 01, 2018, 10:53:37 PRIJEPODNE
I to bi se dalo urediti.

U Hrvatskoj je (bar u Slavonskom Brodu) praksa da jedan policijski službenik većinu polazaka koji idu prema zapadu (Zagreb, Istra, Dalmacija, inozemstvo) "kontrolira" na način da pita posadu jesu li primjetili kakve izbjeglice u autobusu. Očito imaju popis polazaka, pa dolaze kontrolirati. Isto bi se tako moglo riješiti i na linijama za inozemstvo. Na svakoj stanici bi se moglo poslati patrolu koja bi pregledavala prtljagu ljudima koji ulaze u autobus, ali i onu nepraćenu prtljagu. Ako se može na aerodromu, može se i u autobusima. Zapravo, čudi me da to već nisu uveli.

Ovo se odnosi samo na AK SB, te je dosad bilo par slucajeva otkrivanja ilegalnih putnika, samo sto se to ugl. radi na drugi nacin, da vozaci preko svojih prometnih sluzbi obavjeste nadleznu policijsku postaju, koja docekuje bus na kolodvoru, barem se tako u SB radi. A i sto se tice prtljage, vozaci su odgovorni za nju, bila pracena ili nepracena, tako da sve se na svoj rizik uzima... Pojedini vozaci koji su se opekli, imaju naviku pregledati torbe za koje procjene da bi mogle biti sumnjive, ili jednostavno odbiju povesti , pogotovo cest slucaj s nepracenom prtljagom ka Njemackoj

nick

Izgleda da je zenički Gold dobio liniju Sarajevo-Milano. Vec dugo dugo vremena mnogi prevoznici pokusavaju poceti voziti tu liniju.

makljen1123

#19
Nije mi jasno zasto Bočac ne spoji te dve linije za Linz ili izmjene red voznje jedne.Mislim da nema smisla da idu u pola sata iz BL jedan za drugim.

Surinam

#20
Da ne ispadnem bezobrazan, ali mislim da Bočac  neće još duhgo
forsirat liniju Teslić-Linz. imaju tu liniju u kooperaciji, ne vidim smisao druge linije.
Teško mogu monopol ostvariti na istoj liniji.
Da se ne,pravim previše pametan, al zar nihe realnije neku liniju za Germany otvoriti, uprkos konkurenciji, neki polazak u 16:00, bar do Štidgarta, preko Minehena, augzburga i Ulma

Manas

Kako neki prevoznici smiju primati putnike po parkingu, pumpama, prosirenjima itd.? Jel moguće parking registrovati kao stanicu? Tipa Halilovic i Gold kad krecu iz Sarajeva, krecu sa parkinga kod Zeljeznicke, onda Kantic isto ulazi rijetko na neke stanice.

The_Dubster

#22
po pravilu - ne, al ko još igra po pravilima u BiH :D

Marko_BL417

Vezano za diskusiju koja se vodila prethodnih dana o ulasku na stanice, a koja se izbrisala, preksinoć mi se javio jedan drug koji nije član foruma ali često putuje autobusom i zamolio me da vam prenesem sljedeće:


Što se tiče ulazaka na stanice i toga, slažem se, i sve više će u budućnosti toga biti da se izbjegava ulazak na stanicu.
Vlasnici stanica su mnogo bezobrazni i trude se da drže monopol na nekim linijama.
U Sarajevu je gotovo nemoguće dobiti kartu za Zenicu, Visoko, Kakanj, za drugog prevoznika osim za Centrotrans, iako drugi prevoznok na primjer ima ranije polazak, nit nude a nit prodaju karte za taj njegov polazak, a stanicna usluga koja je enormno visoka se redovno naplaćuje naravno.
U Bjeljini je za Bočcov autobus za Novi Sad u 14:10 isto tako gotovo nemoguće kupiti kartu, jer naravno Semberija prodaje svoj koji ide u 14:15.
U Doboju isto tako se prodaju karte za neke relacije koje se zbog kabotaže čak i ne smiju prodavati i primati putnici na tim relacijama, ali to se sasvim uredno radi, prevoznik koji ide 5-10 minuta prije-poslije i koji smije voziti te putnike uđe na stanicu i ne primi niti jednog putnika.
Cijene staničnih usluga su sve veće i veće jer sve više privatnici postaju vlasnici tih stanica.
Kako onda očekivati ulaske na te stanice, očekivati da se putnici ne primaju po kojekakvim pumpama,  proširenjima, kad putnici ponekad ne mogu ni imati svoj izbor kad im se na stanicama potura prevoznik koji je vlasnik stanice, i u kojeg su karte nekad čak i duplo skuplje.

akz

Druze u Bosni je specificna situacija, kao i sama drzava nazalost...

Posto u HR sam upucen u problematiku autobusnog prijevoza, tako i o tome dosta toga znam...U Hrvatskoj najbolje se prolazi u mjestima di je jedinica lokalne samouprave (grad) upravitelj kolodvora, tipa Zagreb, Zadar, Sl.Brod, Dubrovnik, buduci oni pa skoro se drze PSa sto se tice prodaje karata - a to je ona ako putnik nema zelju, uvijek mu se daje karta za prvi polazak...Odstupanja su moguca ako prijevoznici ispod stola daju motivaciju blagajnickim djelatnicima (svi valjd znamo na sto mislim).
S druge strane, imamo kolodvore koje su pod privatnom kapom (Arriva, CZM, AP Varaždin, Promet MA...), e tu je situacija pa malo blaza nego u BiH, Arriva (Rijeka, Osijek) i Promet MA (AK Split) imaju malo blazi nastup nego CTS u Sarajevu, ali se desavaju redovno neugodne situacije u vidu nedavanja informacija ili turanja svojih karata putnicima...Situacija nije toliko drasticna, buduci koliko sam ja upucen, kod nas jos nije zabiljezeno da itko vozi liniju s parkinga kraj kolodvora, vec svi uredno pristaju na kolodvore, a sad o odnosima medu prijevoznicima i kolodvorima se uvijek moze raspravljati

Marko NS

Mnogi nece da staju na Stanicama zato sto izgube dosta vremena , ali njemu moze taj grad da pise posto ga ima u Linijskoj Dozvoli i placaju oni stanicama peronizaciju da bi imali pokrice za linijske dozvole.

Surinam

#26
Ko je Usori kooperant za Njemačku?

mate

Ako me moje sjecanje ne vara - Stajic Tours GmbH, Augsburg

bake


mate

Jarane u krivu si ako je vjerovati papirima, Stajic Usori, a Jelenku Optima Tours...