Diskusija o međunarodnim linijama

Autor Marko_BL417, 23 08, 2017, 15:30:07 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

MAN464

Od kada je tzv. Flixbus došao u Hrvatsku stvari su krenule na gore nažalost po mnoge prevoznike da ne spominjem da je nekoliko jačih prijevoznika koji su vozili prije njih, istima prodali linije nadajući se da će im tako biti profitabilnije se zeznilo te su izvisili dok je to nekima došlo dobro da se prošire, tako da oni koji su imali linije su završili bez istih oni koji ih nisu imali su ih dobili a rekao bih sve ide i nauštrb korisnika kojima usluga što se tiče cijene (za koju se nikad ne zna kolika će biti točno!) koje idu gore dolje, te kvalitete prijevoza koja nije bolja prije negoli par godina. Jednostavno tzv flixbus vidim kao stranu okupaciju koje se treba osloboditi, nemam ništa protiv ljudi neka rade ali meni nije ok da vidim da neka tvrtka u nekoj državi (Njemačkoj pr.) ima preko 90% tržišnog udjela, jel to mnopol?  8)

Marko NS

#121
Ne pomaze puno EU Firma njima osim sto mogu sami sebi biti koperanti ,i dalje je ista procedura za BIH ne mogu se voziti iste linije i kad se prodje sve to i linija se sklopi konkurencija ima pravo zalbe da ne dobijes tu liniju i jos ako su jaci od tebe dzaba ti sve dobices posle godinu dana cekanja samo odbijenicu.
Sto se tice Flixbusa u Srbiji , imaju skroz ne bitne linije gde ni nemaju neku konkurenciju niti su to neke jake linije.Zavisi iz koje se perspektive gleda i u HR nekima je dobro dolso imaju vrhunska vozila u voznom parku koja pre nisu imala.

Manas

Ko sto Marko kaze, Flix je izgledao kao sigurna zarada bez mnogo truda, ne razmisljajuci hoce li biti putnika ili ne. I CTS bi na kraju mogao izaci kao najveci gubitnik, ostajuci bez linija za Njemacku,a znamo da su zahvaljujući Flixu ostali bez Holandije.

Zanimljivo da ih je prvi put Globtur istjerao iz Turinga, pa iz Eurolinesa, a evo sada ce izgleda i iz Flixa.

The_Dubster

ali opet što se tiče Bissa i CTS pitanje je
Citat: The_Dubster  u 16 01, 2021, 23:25:25 POSLIJEPODNE
Al ne kontam kako nikad CTS nije iskoristio svoju firmu iz Slovenije da dobije vlastite redove vožnje za EU ?
i Biss ima firmu u Sloveniji ?

MAN464

Neznam kakve vajde imaš od novih Setri ili Manova,neoplana kad s njima voziš za nisku cijenu, čekaš pare i slično, imali su i navedeni prijevoznici prije flixbusa dobre autobuse, samo ih sada imaju puno više i puno više leasinga. Meni se jednostvno taj cijeli koncept flixbusa ne sviđa.

Biss je vozio jednu liniju sa SLO irmom iz Slavonije mislim za Austriju za flixbus sa onim manom novim bijelim, jeli netko zna što im je sa onim coachevima eev što su bili u sloveniji jesu ih prebacili u BIH ili slično. Hvala.  :)

Daniel12

#125
Citat: The_Dubster  u 18 01, 2021, 08:31:59 PRIJEPODNE
ali opet što se tiče Bissa i CTS pitanje je
Citat: The_Dubster  u 16 01, 2021, 23:25:25 POSLIJEPODNE
Al ne kontam kako nikad CTS nije iskoristio svoju firmu iz Slovenije da dobije vlastite redove vožnje za EU ?
i Biss ima firmu u Sloveniji ?
I to godina, oni imajo sa Flixbusom ugovor putem slovenske firme.Mislim,da ima barem 3  buse na SLO rege
BABIĆ-BISSTOURS, d.o.o.
BABIĆ-BISSTOURS, prevozniško podjetje, d.o.o.
Kidričeva ulica 5
8210 Trebnje
Matična številka: 3277755000
Davčna številka: SI 12920673

Daniel12

A šta se tiče Globtoura on je na liniji Munchen Amsterdam ostal jedini za Flix ( priča se,da voze za 72centa kilometar.
Mi smo vozili Zurich za 1,30 po kilometru a Innsbruck 1,17.



Surinam

A zbog čega je Globtour tako preko noći propo na linijima iz Bih ka Njemačkoj?
Uvijek su imali dosta putnika, u sezoni ograman broj buseva u oba smjera?

setra315gt-hd

Sve zavisi sta si dogovorio sa Flixom tj kakav si ugovor potpisao. Nije isto voziti liniju i naplaćivati svaki mjesec ili svakih 6 mjeseci. Flix zahtjeva sve nova vozila malo ti pojaca cijenu ako imas vozilo mladje od 2 godine dok ovamo te ugusi lizing ako cekas dugo pare. Uglavnom mislim da je to dzabna voznja sto se vozi za Flix jer da imas novo vozilo i cekas dugo pare vise od 1.30e ne mozes zaraditi

mate

Citat: Surinam  u 18 01, 2021, 13:06:34 POSLIJEPODNE
A zbog čega je Globtour tako preko noći propo na linijima iz Bih ka Njemačkoj?
Uvijek su imali dosta putnika, u sezoni ograman broj buseva u oba smjera?

Globtour je propao radi korone i svega što se dešavalo. Trenutna situacija u Globtouru je posljedica ovog vanrednog stanja. Iako su prije korone drmali po regionu i imali masu putnika, nisu bili na najboljem glasu - od silnih presjedanja, pa do raznih kemijanja po linijama. Uz to se pred koronu pojavio i ozbiljan konkurent u Hercegovini, LiBus, i onda se desi korona koja je dovela GT u ovu poziciju gdje je sada. Velika većina buseva i u HR i u BiH i dalje leže skoro 10 mjeseci, dio što vozi ne može pokriti silne akumulirane gubitke. Ulazak u Flix - netko je mislio da je spas za GT, ali to je daleko od istine, jer Flix određuje što i kako će da vozi. Zbog te najniže cijene GT jedini vozi svakodnevno za D, ali zbog racionalizacije troškova napravio je blagi kaos od linija za Njemačku, od svih silnih buseva koji su išli iz BiH i HR prema D, sada na kraju ode 1 ili ev. 2., dok su to iskoristila oba Kantića, pa Halilović, LiBus i Ćićko i pokupila masu putnika koji su nezadovoljni s Globtourom i njihovom uslugom.

Citat: MAN464  u 18 01, 2021, 09:39:32 PRIJEPODNE

Biss je vozio jednu liniju sa SLO irmom iz Slavonije mislim za Austriju za flixbus sa onim manom novim bijelim, jeli netko zna što im je sa onim coachevima eev što su bili u sloveniji jesu ih prebacili u BIH ili slično. Hvala.  :)

Da vozili su svakodnevno liniju Županja - Budimpešta - Beč s 2 MANa na SLO regama, jedan je čak bio jedan poprilično dug period (od kraja svibnja, ne znam da li je još) u garaži Slavonija Busa. Biss i CTS su kako sam i ranije rekao loši primjeri prakse što se tiče Flixbusa, za njih mi je žao što su spali na to da ovise od volje Flixbusa da li će raditi određene linije ili ne.

Manas je bio spomenuo da je CTS radi Flixa ostao bez linija za NL, točno je jer kooperant s EU strane - Semi Tours nije htio imati posla s Flixom, nego je maknuo CTSa iz igre, te im je sad Kantić kooperant.

Busfahrer

Globtour je izgubio zato sto su htjeli svojim glupostima da uniste cijelo trziste isto kao i Crnja.
I kad su kupili Croatiu u HR poceli su praviti gluposti sa cijenama, to realno ne donosi nikome dobro i iskreno drago mi je sto su ovako prosli.
Po kojoj racunici moze biti povratna karta do Münchena 40eur, ne pominjite Livno bus jer kod njih jasno stoji ogranicen broj karata po 19eur. To znaci mozda je 1 ili 5. Ili sistem kod Flixa

mate

Črnja je priča za sebe - radio sam tamo kao prometnik, pa znam što je u pozadini cijele priče.

1. Želja za brzom lovom na liniji za Njemačku
2. Osoba koju su gazde postavili za šeficu - nema pojma o tom poslu
3. Osobe koje znaju su morale ispravljati krive Drine osoba koje su mislile da sve znaju, a ustvari nisu imale pojma
4. Netaktičnost u odnosu prema dijelu voznog osoblja, koji su zbilja bili kvalitetni vozači

Črnja je imao potencijala da nešto napravi na linijskoj sceni, samo nesklad i potezi koji ili nisu povučeni na vrijeme ili nisu bili dobri su doveli do raspada sistema u ljeto 2019.godine, tako da je korona tu bila samo melem na ranu.
Vanlinijski sektor - radio je jako dobro, brojne ino ture za respektabilne agencije su se vozile, od domaćih preko stranih gostiju i taj je posao bio uhodan.Po meni, linijski promet bi uspio - samo da se poslušalo par savjeta osoba koje se razumiju u tu cijelu situaciju, možda bi zarada bila nešto manja, ali bi bilo više zadovoljnijih putnika i ugodnija atmosfera za rad.

Rušenje cijena je i dan danas normalna pojava, na linijama u HR prema Dalmaciji je to kao dobar dan. Flix je to svojim načinom poslovanja još i pospješio. Neka mi netko kaže da li je normalno da cijena karte u jednom smjeru (cca. 190 kilometara) iznosi cca. 12 KM (49 kn), tako da toga ima i kod nas.

Globtour sada mora igrati prema pravilima Flixa, vozi po njihovim uvjetima i cijenama samo zato što misle da im je to jedini spas u trenutnoj situaciji, manevarskog prostora nemaju više, jer situacija na tržištu više im ne ide u prilog i imaju sreću što nema nitko luđi koji bi vozio za manju cijenu da Flix napravi s njima isto kao što je napravio i s Bissom i CTSom

Manas

#132
Ne znam na kojem principu radi GT sa Flixom jer znamo da su tu Turing, Eurolines itd. Misljenja sam da ce neslavno zavrsiti, al opet znajuci da ih stiti politika svaka opcija je moguća.

Bit ce zanimljivo kad ovo sve krene normalno, oba Kantica su pobjednici kao i Halilovic, stim da bi napokon trebali obnoviti vozni park sa novim vozilima, znajuci da im kvarovi nisu rijetka pojava.

Centrotrans ako ne napravi neki radikalniji potez, moze se pozdraviti sa vanjskim linijama, i spas traziti u gradskom i medjugradskom prevozu.

Daniel12

Flix je prije par godina kupio Eurolines i ga prošle godine poslal u stečaj tako je došlo do suradnje flixa i GTja

Marko NS

Normalno da imaju vajde od novih buseva ne bih uzimali i toliko unapredili vozne parkove, nekako mi je tesko da poverujem da cekaju i po 6 meseci na pare i ako sam to cuo od vise izvora, jeste da EVOBUS ima procenat flixa u svom vlasnistvu ali da bi nekog cekala neka lizing kuca po pola godine to ne mogu da verujem nikako.
Ne poznajem ni jednu osobu sto je putovala sa GT na bilo kojoj liniji da se nije zalila , a ta linija za Amsterdam svaka im cast sto je voze za te pare jos je deker u pitanju kad svi znamo da je za deker barem 1.20 eur potrebno da imas neki profit . Iz DE sigurno imaju dosta putnika za Amsterdam to putuju samo oni sto idu iz njima znanih razloga in jima je svejedno mogu i sa konjskim kolima da idu. Vise Touring ni ne ide za Srbiju samo Lasta vozi i nekad Severtrans.