Oznake i raspoznavanje Setra modela

Autor Marko_BL417, 07 08, 2017, 01:02:46 PRIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Marko_BL417

Setra 200 - ne znam baš razlike između modela u H i HD klasi (npr. da li je neki model 211H ili 212H itd, to ću jednom izanalizirati kad se vratim sa mora)
Setra S 217 HDH u odnosu na 215 HDH ima jedan prozor više i jedan bunker za prtljag više (sa obje strane)

Setra S 309 HD ima tri bočna prozora, S 312 HD ima četiri, a S 315 HD ima pet i sve tri su bez bunkera iznad točkova.
S 315 HDH ima bunkere iznad točkova, a S 315HDH/3 je malkice viša i kod nje su bunkeri za prtljag na preklop (iz dva dijela) za razliku od dvoosovinke, gdje se bunkeri otvaraju paralelno. Setra 317 HDH u odnosu na S 315 HDH/3 ima jedan bočni prozor više i jedan bunker za prtljag više (sa obje strane).

Setra S 315 GT je niski ComfortClass model.
Setra S 315 GT-HD je visoki ComfortClass model, dvoosovinka, a S 317 i 319 GT-HD su troosovinci, a razlika između 317 i 319 je u dužini autobusa, razmaku između pogonske i prateće osovine, dužini prednjeg i dužini zadnjeg prepusta. Razmak između prve i srednje osovine je manji kod 319-ke nego kod 317-ke, ali su zato prepusti duži. 319-ka ima četiri bunkera sa lijeve strane a 317 GT-HD ima tri. Ovo se sve odnosi i na poređenje 319 i 317 UL te na poređenje 319 i 317 UL-GT, kao i tih modela u seriji 400, stim da i kod 417 GT-HD i kod 419 GT-HD ima tri poklopca za prtljag sa lijeve strane.
Još jedna razlika: 319 GT-HD sa desne strane ima dva poklopca za prtljag + jedan za WC a 317 GT-HD jedan za prtljag + jedan za WC (kao 315 GT-HD)

Razlika između UL i UL-GT modela je to što je kod UL ravna šajba i prednja vrata su drugačija, a kod UL-GT su prednja vrata kao kod GT odnosno GT-HD modela.
Setra S 315 UL-GT i S 315 GT su naizgled isti, jedina razlika je što GT ima jednokrilna zadnja vrata a UL-GT dvokrilna.
Mislim da ne postoji UL-GT model u seriji 400 već samo UL.
S 411 je najkraća Setra serije 400, prednji prepust joj je veoma kratak - odmah poslije prednjih vrata ide prednji točak
Pošto sam par puta čuo da se miješa 415 HD i 415 GT-HD, da i to razjasnimo - 415 HD ima lajsnu GT-HD nema.
Takođe sam čuo da raja pominje i Setru 417 HD - takva ne postoji. Najduži HD model je 415.

Setra S 417 HDH ima sedam prozora, a sa desne strane ima dva poklopca za prtljag + poklopac za WC. Sa lijeve strane je prije redizajna bilo 4 polopca za prtljag, poslije redizajna ih je tri
Setra S 416 HDH ima takođe 7 prozora ali je drugi prozor malo manji. Prije redizajna sa desne strane je bilo, kao kod 417-ke, dva poklopca za prtljag + jedan za WC, nakon redizajna ima 1 za prtljag + jedan za WC. Sa lijeve strane prije redizajna 416 HDH je imala tri poklopca za prtljag, sad ih je 2
Setra S 415 HDH ima šest prozora, sa desne strane ima jedan poklopac prtljaga + poklopac za WC. Sa lijeve strane prije redizajna je bilo 3 poklopca za prtljag, sada ih je 2

Setra S 415 HD je dvoosovinac dok je S 415 HDH troosovinac, kao i 416 HDH i 417 HDH

Setra S 415 i 416 GT su niski ComfortClass modeli, bez bunkera iznad točkova i bez kreveta za vozača. Oba su dvoosovinci a razlika je što 416 GT sa lijeve strane ima bunker više.

Visoki ComfortClass modeli:
Setra S 415 GT-HD je dvoosovinac i sa lijeve strane ima dva bunkera za prtljag, a sa desne jedan za prtljag i jedan za WC.
Setra S 416 GT-HD/2 je dvoosovinac i sa lijeve strane ima tri poklopca za prtljag, a sa desne dva za prtljag i jedan za WC.
Setra S 416 GT-HD/3 je troosovinac i sa lijeve strane ima dva poklopca za prtljag, a sa desne jedan za prtljag i jedan za WC.
Setra S 417 GT-HD je troosovinac i sa lijeve strane ima tri poklopca za prtljag, a sa desne dva za prtljag i jedan za WC.
Setra S 419 GT-HD je troosovinac, 3 bunkera sa lijeve strane, sa desne dva za prtljag i jedan za WC, znači isto kao 417 GT-HD, samo što su kod 419-ke duži prepusti i veći je razmak između pogonske i prateće osovine, ali je manji razmak između prednje i pogonske osovine.
Mercedes Tourismo i Travego idu na isti fazon kao i Setre ComfortClass - klasičan model tTravega i Tourisma odgovara Setri S 415 GT-HD, model M/2 odgovara Setri S 416 GT-HD/2, model M/3 odgovara Setri S 416 GT-HD/3, dok je model L ekvivalent Setri S 417 GT-HD. Travego L je prije redizajna imao 4 poklopca za prtljag sa lijeve strane, kao Setra S 417 HDH.

kolega garažer

Setra 500 - pojavila se 2012.godine kao TopClass(HDH) i ComfortClass(HD)
                 MultiClass još proizvodi pod oznakom 400:UL,H,UL business,LE business (zamjena za NF)

Kod Setre 500 se ukidaju GT i GT-HD modeli,a uvodi se novi model MD vizualno indentičan HD verziji ali niši u visini i s slabijim motorom 

TopClass:S 515 HDH ima šest prozora, sa desne strane ima dva poklopac prtljaga i poklopac za WC. Sa lijeve strane dva poklopca za prtljag
              S 516 HDH ima sedam prozora, sa desne strane ima dva poklopca za prtljagu i poklopac za WC. Sa lijeve strane tri poklopca za prtljagu
              S 517 HDH ima sedam prozora kao i 516 HDH samo su prva tri prozora pomalo duža u odnosu na zadnje, sa desne strane ima dva poklopac za prtljagu
                              i poklopac za WC. Sa lijeve strane su tri poklopca za prtljagu 
             
              S 531 DT je katni model serije 500 prestavljen 2017 godine kao zamjena za S 431 DT

ComfortClass:S 511 HD - dvoosovinac sa lijeve strane ima dva bunkera za prtljagu, a sa desne jedan za prtljagu i jedam za VC
                     S 515 HD - dvoosovinac sa lijeve strane ima tri bunkera za prtljagu, a sa desne dva za prtljagu i jedan za WC
                     S 516 HD/2 - dvoosovinac sa lijeve strane ima tri poklopca za prtljagu, a sa desne dva za prtljagu i jedan za WC
                     S 516 HD/3 - troosovinac sa lijeve strane ima tri poklopca za prtljagu, a sa desne dva za prtljagu i jedan za WC
                     S 517 HD -  troosovinac sa lijeve strane ima tri poklopca za prtljagu, a sa desne dva za prtljagu i jedan za WC
                     S 519 HD -  troosovinac sa lijeve strane ima tri poklopca za prtljagu, a sa desne dva za prtljagu i jedan za WC

                     S 515 MD - dvoosovinac sa lijeve strane ima tri poklopca za prtljagu, a sa desne jedna za prtljagu i jedna za WC
                                      ako su zadnja vrata na kraju vozila onda sa desne strane ima tri poklopca za prtljagu
                     S 516 MD - dvoosovinac sa lijeve strane ima tri poklopca za prtljagu, a sa desne dva za prtljagua i jedna za WC
                                      ako su zadnja vrata na kraju vozila onda sa desne strane ima tri poklopca za prtljagu

Marko_BL417

#2
Kolega, samo da ispravim par stvari:
Sve turističke Setre serije 500 sa desne strane imaju jedan bunker za prtljag + jedan za WC. Sa lijeve strane sve imaju tri bunkera za prtljag, osim 515 HDH i 511, koje imaju 2
Setra 515 HDH ima šest prozora a 516 HDH i 517HDH sedam.
ComfortClass dvoosovinci imaju šest prozora a ComfortClass troosovinci sedam.
Razlika između 515 HD i 516 HD/2 je to što je kod 516 HD/2 prvi bunker sa lijeve strane veći od ostala dva.
Razlika između 516 HD/3 i 517 HD su u veličini bunkera i prozora.
Razlika između 517 HD i 519 HD je u dužini autobusa, dužini prednjeg i dužini zadnjeg prepusta + što kod 519 na kraju busa, kod motora, ima manji bunkerčić
Razlika između HD i MD modela je u visini i u tome što HD modeli imaju bunkerčiće iznad točkova, a MD nema te bunkerčiće i nema krevet za vozača.

Djordje380

Nisam znao gdje da napisem pa cu ovde,ako bude trebalo premjestite.
Imam jedno pitanje,da li se svi Setrini modeli "proizvode" u Neu Ulm-u, jer sam skoro negdje procitao da se LE ili UL (ne mogu tacno da se sjetim koji model od ta dva) modeli prave u Turskoj.?

damir050

Ja  kolko  znam Neoplan je  presao u Tursku , Kao i  ranije Mercedes

Marko NS

Ja sam vidjao Setre 417 UL Business dvoosovinke da se prave u Turskoj i prijatelj mi je prevodio sa Turskog da se prave u Mercedesovoj Fabrici.
Ja koliko znam LE modeli se prave u Neu Ulmu mozda ce da prebace UL modele u Tursku posto imaju verovatno praznog mesta posto se ne pravi vise Integro Model. :D

Busfahrer

Mi imamo LE u firmi i pise da je Francuskoj proizveden


Manas


Manas