Kantić touristik, Tešanj - Razno/Diskusije

Autor Semir, 17 10, 2015, 17:41:59 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 17 Gosti pregledava ovu temu.

nick

Jedan vozac vozi to Gradiske, tu izlazi prespava i ujutro opet preuzima liniju iz Njemacke. Dvojica nastavljalju iz Gradiske do Minhena, tu se opet mijenjaju sa dvojicom svjezih koji voze dalje gdje vec, Aachen, Dortmund, Berlin itd, ova dvojica odmaraju i sutra ili eventualno navecer voze dalje.
Barem je prije tako bilo... Nema vise muljanja sa trakama odnodno karticama ni kod jednog prevoznika.

Surinam

Pa kad se vraćaju nazad za BiH ovi što uzimaju liniju iz Minhena kroz Njemačku?
Poprlično komplexno, zar nije jednostavnije da trojica odvezu liniju gore dole.

nick

#317
Ako dvojica krenu npr. iz Dortmunda, voze do Minhena tu odmaraju i prespavaju i tek sutra krecu za BiH. Mada koliko znam, desi se da ostano nekoliko dana i voze po Njemackoj, nema tu nekih pravila, samo da su trake u redu. Naravno da znaju i po tri vozaca ici.
Po meni je ovo jako dobro kako se radi. To je pravi odmor, a ne po sjedistima autobusa odmarati.

Marko NS

Surinam.
Ako se gleda sa pravnog aspekta na liniji te duzine bi trebalo ovako da izgleda: Primer cu u uzeti Liniju Dortmund-Banja Luka, od Dortmunda do Stuttgarta bi trebao voziti jedan vozac i izaci u Stuttgartu i dalje da preuzmu dva vozaca koja su usla u Stuttgartu da voze do Banja Luke. Tolerise se i da budu ispocetka tri vozaca ali to nije bas ispravno , vecina policije ce to da tolerise i tako ali ako naletis na nekog ko radi po zakonu on ce trecem vozacu da trazi dokaz da je usao tek kasnije (npr hotelski racun ili dokaz o stanu ako ga ima firma u tom gradu). Sto se tice tih ulazaka u Nemackoj ,Kantic ima registrovanu Firmu u DE mozda ima tamo nekoliko vozaca prijavljenih za taj deo posla ma da ne mora mogu i BIH vozaci to da rade posto oni voze za BIH Firmu .
Nije se bas za igrati sa Digitalnim karticama kazne su jako velike , pogotovu na Setri 531 DT u kojoj je ugradjen VDO4 Tahograf policija nema vise potrebe da ulazi u autobus ocitavaju ga u prolazu a zaustavljaju samo ako ima prekrsaj, pojavi se na tahografu kao mali satelit kad kontrolisu pored vozila :)

Marko NS

Mate dobra ti je ova stanica , sad mogu da staju tu svi da ih slikas na miru  ;D

Busfahrer


miko

Čuo sam da su naručili 8 novih autobusa ima li neko više informacija

Sent from my SM-A515F using Tapatalk


The_Dubster

... a ja čuo da ih nove Setre već čekaju u Ulmu, ali da zbog situacije koja jest ne mogu da ih preuzmu

Marko_BL417

Mene zanima zašto su, kako izgleda, odustali od Setri 519, koje su navodno naručili krajem 2017, evo već 3 i po godine ih nema

https://www.bhbus.ba/2018/01/31/tokom-2017-godine-u-bih-stiglo-preko-430-autobusa/

Marko NS

Isporuke idu normalno video sam, poplave su zaobisle taj deo. Samo se na nova vozila skoro duplo duze ceka.
Verovatno su odustali od 519 HD zbog slicnosti sa dekerima a cenovna razlika nije toliko velika izmedju modela.

nick


Marko_BL417

Pa ove 519-ke što su naručene još 2017. a nikako nisu stigle iako se vidi da su u njihovoj šemi i spremne za isporuku

https://www.bhbus.ba/wp-content/uploads/2018/01/5.jpg

MAN464

Kako se meni čini ovo su 517hd i odavno su več stigle i to mislim u nekoliko navrata.

Usput zna li netko što ne prodaju starije buseve - npr 417-ke imaju već podosta kilometara i godine idu a imaju već dovoljno buseva da ih zamjene?

BVB.

The hicMe

I ja bih prije rekao da su te na slici 517HD, nekako mi kratke izgledaju za 519...
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Marko_BL417

I meni tako djeluje na slici, a u članku (post 331) se za mjesec novembar spominju 519-ke, a tako je par puta tad bilo rečeno na temi, dal ovoj ili "prinove", ne znam, uglavnom bilo je priče od 519-kama, pa sad...

Možda starije buseve čuvaju za neke ture koje ne zahtijevaju nova vozila, npr. kraće izlete, po BiH i bližem okruženju... Ili veze za ino linije... Pojedine starije 417-ke ja mislim imaju generalku motora