Pitanja i odgovori u vezi autobusa

Autor Marko_BL417, 16 07, 2017, 00:17:52 PRIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Irizar Century

#120
Bus trans Mujić Mostar

Armin Vučić

Marko_BL417

Na Irizar PB/i8 i na nekim Irmaos Motama Atomic poklopci bunkera se otvaraju automatski, na struju. To je elektronika, a elektronika zna zakazati neovisno o kvalitetu. Elektronska brava zakazala, ručki na poklopcima za ručno otvaranje prtljažnika nema. Kako u tom slučaju otvoriti prtljažnik, postoji li način a da se ne provaljuje brava, oštećuje itd?

The_Dubster

jučer ujutro baš sjedim sa jednim vozačem koji duži Setru peticu i kaže da su ti bunkeri na električno otvaranje i da svi bočni poklopci imaju isti fazon i da uopšte nema bravice sa ključem. I da su nedavno imali situaciju da su im se akumulatori ispraznili što je napravilo problem jer nisu mogli otvoriti ni vrata ni bunkere, pa samim tim ni odjeljak gdje stoje akumulatori da ih zamjene... I riješili su na način da su zvali Kantićeve vozače u pomoć i oni su im objasnili kako da izvade bravicu i uz pomoć šarafcigera daju kontakt za otključavanje barem poklopaca da dođu do akumulatora...

Dakle, način uvijek postoji, pa čak i da se ne napravi velika šteta :D

Marko_BL417

#123
Možda je pitanje glupo, ali ne znam. Interesuje me nešto o osiguranju vozila (konkretno autobusa). Pretpostavljam da sva komercijalna vozila imaju neko jače osiguranje (Kasko itd, ne znam kako to ide), što samih vozila ako ih neko obije, ošteti, ukrade, ako se unište u požaru ili u poplavi itd ili iz nehata (normalno da u našoj državi to neće biti isplaćeno ni blizu visine štete al aj)

Uzmimo primjer: za autobus 2005. godište (polovan dakle), redovno održavan itd. plaća se gore navedeni vid osiguranja, taj autobus ostane u kvaru 300 km od sjedišta firme. Sad, nedelja je, servis ne radi, a putnici se trebaju vratiti kući i firma pošalje drugi autobus po putnike ili kontaktira drugog prevoznika u najbližem mjestu da putnike vrati nazad. Opcije su različite, ali zajdničko im je trošak. Prvenstveno trošak goriva, 600 km u oba pravca ide prazan (zamjenski autobus u jednom pravcu a ovaj kad se popravi prazan ide nazad), pa dnevnice za vozače, putarina itd. Hoće li osiguranje isplatiti troškove koje sam nabrojao i još neke koje ne znam ili makar dio njih? Da li podliježe osiguranju kad autobus na putu ostane onesposobljen (crkne neki vitalni dio i sl.) i zbog toga se mora napraviti "prazna" vožnja?

MAN464

Pa nema osiguranje veze s time kako ti održavaš autobus, ako ostane u kvaru ti snosiš sve troškove i to je to, a sto se tiče isplate štete u svakoj zemlji na ovom svijetu je isto, nikada ti nece isplatiti cijeli iznos, uvijek su kalkulacije.
To sto si naveo vise spada u domenu neke servisne garancije ako je prije napravljen servis, pa se nakon toga bus pokvario ali opet i tu ima svega jel do toga jel do neceg drugog itd itd itd.

Tako Markane osiguranje placas jako skupo a bolje za sve da ti nikad ne zatreba, u SAD-u u zadnje vrijeme su neke firme se prestale baviti prijevozom jer je trosak osiguranja kod njih ogroman, pogotovo ako imas nekih nesreca i toga.


BVB

Marko_BL417

Znači ovi troškovi prazne vožnje, što je bus išao po putnike prazan i drugi kad se popravio isto prazan se vratio i potrošili pola tanka goriva, i troškovi angažovanja vozača, to kako sam shvatio 99,9% neće biti isplaćeno od nijednog osiguranja?

MAN464

Nece nema osiguranje nista s time, oni tebi placaju nedaj Dragi Bože u slucaju nezgode i ostecenja autobusa obestecenje ili snose trosak popravka a tu oni rade procjene pa ide vjestacenje i to sto vec,  a posebna stavka su osiguranja putnika.

Tako da uvijek prije puta treba dobro prelgedati svoje vozilo sto amerikanci kazu pre-trip a ne samo okrenuti ključ i goni jer tako moze vidjeti ako su neke stvari neispravne one koje se golim okom vide (sijalice, gume, pa malo otvorit motor cisto vidit jel sve izgleda ok, itd itd...) a kvarovi su se uvijek dogadali i dogadat ce se i to je to.


BVB

nodevip

Imam 1 pitanje vidim da ste komentarisali potrosnju buseva ali sve turisticke nigdje gradskih zanima me postrosnja gradskih dvoosovinaca manuelni/automatik

Marko_BL417

Vrsta linije sezonska, a period održavanja svaki dan tokom čitave godine - ne znam kako ali evo, kod nas je moguće i to


The_Dubster

pa sezonska - vozi 2 sezone tj. i ljetnu i zimsku sezonu što znači cijelu godinu :D

Marko_BL417

#130
Jel sad po zakonu obavezno da autobusi i kamioni imaju ove naljepnice za mrtvi ugao jer sve više i više autobusa i kamiona i kod nas i u regionu viđam sa tom naljepnicom

Mada to po meni nije potrebno jer autobusi i kamioni pa i neki kombiji imaju iznad glavnog i ispupčeno ogledalo koje retrospektira dosta prostora oko autobusa ali da je s naljepnicom manja šansa od nastanka nezgode jeste

MAN464

U Francuskoj je po zakonu ta naljepnica obavezna i propisana je gdje se postavlja zato i piše angles mortes (a puno tih kamiona i buseva tamo ide zato ih imaju) , a inače mrtvi kut je dosta zeznut pa makar i s retrovizorima jer imas puno radnji koje moras pratit u voznji

BVB