Bus-ekonomija

Autor mikibus, 26 05, 2017, 23:58:34 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Controller

Od 2019. će se vjerovatno ograničiti uvoz polovnih vozila u BiH na Euro 5 standard, a novih vozila na Euro 6. Kada o ovom bude bilo još priče sigurno ćemo viditi veliki uvoz starijih autobusa kao i prije pred zabranu. Nadam se da će se ova odluka odnositi i za autobuse.

Surinam

Ajd ovdje da pitam, čisto zbog radoznalosti.

Jel mogu svi prevoznici voziti sopstvene linije ili negdje moraš imati kooperanta?

Jel to ima uslov neki za liniju, ili prosto agencije nemaju infrakstrukturu pa moraju uključiti još nekog sa sobom, ili su to neki skroz treći razlozi?

The_Dubster

na koje tačno linije mislis? jer mislim da samo za vanjske linije moraš imati kooperanta.

Da su ukinuti kooperanti čak i za međuentitetske linije, a unutar entiteta ti ne trebaju kooperanti, ali tu provući liniju je postala nemoguća misija....

Surinam

Mislio sam generalno.
Da, za inostranstvo gotovo svi imaju kooperanta, il otvore firme vani, tipa Kantić.

piksi007

Pozdravljeni forumaši..Pošto sam veliki ljubitelj autobusa, a nisam šofer, imam nekoliko pitanja za Vas..
1. Kada bus vozi međunarodne linije npr. Tuzla - Hamburg, da li se pregled i servis busa radi posle svake linije ili kako već?
2. Koliko jedan šofer smije voziti kad su međunarodne linije u pitanju? Mislim sati i km
3. Koliko košta otprilike održavanje jedne međunarodne linije (plaćanje mjesta na autobuskoj stanici) te ako ste upućeni koliko košta takva jedna linija msm na ostal troskove, putarina, gorivo i ostalo sto ide.
4. Koliko smije biti bus star na međunarodnoj linij?

Nadam se da ne pitam previše :D

The_Dubster

#35
piksi, ja koliko znam:
1 . po pravilu bi trebao i prije i poslije svake vožnje bus da se detaljno pregleda, ali...
2 . msm da na netu ima radno vrijeme vozača, a pisali smo i mi jednom o tome, ali ipak i tu se svašta radi....
3. troškove, osim plaćanja stanici, možeš i sam sračunati, sve je dostupno na internetu
4. sudeći prema praksi - i dalje su Euro 3 autobusi na snazi na međunarodnim linijama :)



Surinam

Po kojem principu funkcioniše kooperacija sa "Flixbusom"?
Jel plaćaju po kilometraži ili?

MAN464

Pozdrav placaju ti po kilometru znam da imaju kao 3 vremenska roka isplate gdje je ovaj treci najduze cekas ali su ti cijene tu najbolje . Moras imati skroz novi bus ili do 5-6 godina maximalno starosti , dosta se kilometara prelazi ali sto je vise kilometara to ti je veca zarada . Sad ako mislis uzet bus bas da bi samo sa njima radio to je ovako malo ispocetka komplicirano ali se moze naravno . Oni ti u biti traze srednja poduzeca koja mogu bez problema nabaviti 2-3 busa nova i koji imaju jos par novijih. Po meni ti je puno bolje kupiti neki bus ( solidan Starliner 1 pr 2003-2005 ) godiste i raditi izvanlinijske voznje jer za Flix su ti dosta velika ulaganja ali normalno povratak na ulozeno je veci .

Pozz. ;)

Surinam

U čemu je fora sa tim da registruješ na drugu firmu svoj bus?

Manas

Pa da ne bi otvarao svoju firmu vjerovatno,  zbog poreza prvenstveno.

MAN464

Trebaš imati i dosta dozvola koje nije baš najlakše skupiti, npr kod nas treba imati upravitelja prijevoza a to se polaže u Zagrebu.

Surinam

Zna li se cijena novih autobusa, kad ih kupuješ?
Ono, sa osnovnom opremom, što se i najviše kupuje u okviru Jugoslavije.
Čitao sam na portalu, kad je Centrotrans kupio 4 Neoplana, da su platili preko 2 miliona km. Ajd ja sam to sebi stavio u glavi da je oko 550 000-600 000 maraka, novi Neoplan.
Cijenim da su skuplji Setre i Mercedesi.
I koliko su novi doubldeckeri, to vjerujem prelazi 500 000 eura.