Diskusija o međunarodnim linijama

Autor Marko_BL417, 23 08, 2017, 15:30:07 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 5 Gosti pregledava ovu temu.

Manas

04.01.
Centrotrans 8 za DE, 3 za AT
Transturist 8 za DE

05.01.
Centrotrans 3 za DE, 4 za AT

nick

Citat: Busfahrer  u 05 01, 2025, 13:41:41 POSLIJEPODNEGdje si upratio Kantic T? Oni sad imaju toliko polazaka da vise i ne znam koji je "udarni"

Generalno mislim da iako su troskovi veci da je situacija bolja nego prije Korone, 2019. su karte bile toliko jeftine da ne znam da li se isplatilo uopste voziti bis polaske
CTS i TT su se oporavili od Flixbusa. Livno Bus, Kantic Line, Biss Tours i Jelinak sve jači i jači.
Prošle godine Kantic T. je pred praznike u jednom danu imao 26 buseva za BiH. Ove godine ne vjerujem da je i blizu.

The hicMe

Kako će imat kad putnicima iz Sarajeva treba 12h samo da udju u Hrvatsku. Počeli su pretjerivati sa presjedanjima ko Globtur u vakat.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Surinam

Ojačali su druge agencije. Morao je Kantić touristiku pasti broj putnika.

nick

Citat: The hicMe  u 05 01, 2025, 18:57:59 POSLIJEPODNEKako će imat kad putnicima iz Sarajeva treba 12h samo da udju u Hrvatsku. Počeli su pretjerivati sa presjedanjima ko Globtur u vakat.

Svaki dan u 04:00 iz Sarajeva, oko 17:00-18:00 su u Minhenu. Ni autom nije puno brže. Tako da je ta priča i teorija isfurana.

Busfahrer

Ta linija da, mislim da se ljudi iz Sarajeva dosta zale na ove linije preko Tuzle, (Dortmund,Hamburg i Berlin)
Mada tu je pitanje, ja mislim da na tim linijama vjerovatno uglavnom i putuju putnici iz Tuzle i okoline.
Ja sam ranije isao do Regensburga prvo sa linijom za Berlin, pa posle Hamburg uvjek su stizali brzo, mislim da su cak za 10-11 sati stizali u Orasje bez ikakvog presjedanja.
Jedina zamjerka mi je tada bila da su malo neorganizovani i neprijatni bili ovi sto se javljaju na tel kod rezervacija.
Govorim o nekom periodu od cca 2007 do korone.

nick

Nisu oni nikad imali nešto puno putnika iz Sarajeva i okolice, to je Centrin region. Njihov je Tešanj, manja mjesta oko Tuzle i usput do granice.
Par godina su "vladali" Banja Lukom, to je se mnogo promijenilo.

Ja i ne razumijem putnike da se ne informišu prije putovanja. Recimo popodnevni polazak iz Tuzle za Frankfurt. Putnici krenu iz Tuzle pa u Jelah pa za Banja Luku pa Gradiška. 6-7 sati do granice. To je van svake pameti, patnja.

Sad se svi pozivi automatski preusmjeravaju u call centar i skroz je ok.
Jedino kad nekom pametnjakoviću padne na pamet da u 22:00 rezerviše mjesto, onda ti se javi neko neraspoložen, što je i razumljivo.

mate

Što se tiče Kantića - mislim da je samo ta linija preko GP Bos. Gradiška problematična jer treba cijela vječnost za izaći iz BiH, ove ostale preko Bos. Broda i Bos. Šamca su izgleda sasvim druga priča i tu su konstantno puni.

Mali moj osvrt na produženi vikend na izmaku i povratak na Zapad. Osobno radi posla nisam toliko popratio sve (radio sub i ned ujutro), ali preko kamera dobar dio pohvatao što i kako. Preko Broda oba Kantića su bila konstantna sva tri dana (Touristik 2+2+2, Line 3+2+2), Jelinak je isto odradio dobar posao te je samo preko Broda u 3 dana imao 6 buseva (3+2+1), od ostalih vrijedi istaći Biss Tours s 3 busa za Njemačku u subotu, te jučer 3 busa za Austriju. CTS via Brod nisam upratio, jer ovdje budu oko 22 h, ali sam zato primjetio da su imali jake polaske u sub i jučer za Wien. Transturistu isto skidam kapu na odrađenom poslu, pogotovo u subotu. S jedne strane prekrasni kadrovi na AS Tuzla, s druge strane ostaje tuga što je toliki narod u inozemstvu. Globtoura je iluzorno spominjati jer kod njih se ne zna koja se linija kada vozi i koji bus ju vozi, pr. danas je bus koji je vozio Konjic - Sarajevo - Zagreb vozio i Sarajevo - Dortmund, tako da je on imao 60ak putnika u busu (3os Sideral), te mislim da su davno prestali biti iole ozbiljan konkurent gorenavedenim prijevoznicima.

Što se tiče nekih polazaka iz HR, točnije s AK SB, vrijedi istaći Herc Toursa s 4 busa sveukupno, Hercega (ex. Pleša) s 3 i Darojković Prometa s 2 busa prema Njemačkoj. Flix ne daje biseve za Njemačku, tako da oni imaju to što imaju. Gledajući nekoliko aspekata, barem s točke polaska iz Slav. Broda Jelinak je po meni ugodno iznenađenje sveukpnog ovog prazničnog perioda. Ekipa je imala hrpu buseva i iz Njemačke prije Božića, a i povratci su odrađeni jako dobro, pogotovo u subotu kada je sveukupno 7 buseva išlo za Njemačku. U HR su postali jako dobra alternativa Flixbusu, te imaju sve više i više putnika, pr. samo jučer iz Sl. Broda su imali 17 putnika, što im se do sad nije nikad desilo (jedan bus je kretao prazan iz SB za cijelu rutu SB-NG-ZG).

Malo ću se osvrnuti i na neke polaske iz ostatka regije s naglaskom na Kosovo i pojedine prijevoznike koji su prešli igricu što bi se reklo. Barileva Turist i Fatoni Reisen su imali hrpu buseva i u sub i u ned prema Zapadu, pr. Fatoni Reisen je jučer sigurno za Frankfurt imao 15ak buseva i to uglavnom Setri S431 DT. Zbog činjenice da sam radio jučer ujutro, propustio sam glavninu polazaka iz RKS i MKD koji su po običaju kasnili 7-8 h, ali pr. Durmo Tours, Nasir Tours, Zhitia Turist i sl. su tradicionalno imali na desetke buseva, kao gorenavedeni prijevoznici.

Ugl. sve u svemu - zanimljiv period je odrađen, te će se još odrađivati do kraja tjedna, a onda sljedi barem 2 mjeseca mira i borbe za svakog putnika, a otežavajuća okolnost što su uskrsni blagdani ove godine relativno kasno.

nick

Kako funkcionira linija Jelinka za Njemačku?
Da li su to dvije linije, jedna iz HR i jedna iz BiH ili spajaju u jednu?
Npr. krenem iz Bosne za Njemačku, jel' onda ulazi bus u Slavonski Brod i Zagreb?

The hicMe

Citat: nick  u 06 01, 2025, 22:37:05 POSLIJEPODNEKako funkcionira linija Jelinka za Njemačku?
Da li su to dvije linije, jedna iz HR i jedna iz BiH ili spajaju u jednu?
Npr. krenem iz Bosne za Njemačku, jel' onda ulazi bus u Slavonski Brod i Zagreb?
Zavisi kako koji dan, dosta i tu ima kemijanja ali npr Prosiceva linija ide na Koz Dubicu i tu nema presjedanja nikakvog do Bregane gdje se spaja linija iz Krajne ako je broj putnika ne premašuje Citylinera L. Dok ova linija iz Broda se spaja sa linijom iz Sarajeva i Travnika, obicno sjednu svi u bus u Zepcu koji ide do Frankfurta, u putu se spaja i jedan kombi iz Odzaka i okolice koji sluzi za transfer. U biti to na kraju ispadne da u Hr ulaze linijom za N. Gradišku i dalje nastavljaju za Njemačku.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

mate

#220
Mehić je većinu stvari objasnio što se tiče linije kroz BiH. Na granicu dolaze s papirima i tablom Sarajevo - Nova Gradiška, poslje granice ide tabla SB - Frankfurt. E sad tu se dolazi i do sive zone ove linije, jer bi oni zakonski trebali prazni doći u SB, s obzirom da im je SB početna stanica, ali zbog korektnosti velike većine vozača, nitko im ne pravi problem. Isto tako, nekada znaju oni i po svojoj trasi do ZG pokupiti putnike za NL (subotom), te onda prebaciti na bus koji ide via Gradina - Jasenovac. Ugl. linija je postala pun pogodak, te od 3 polaska tjedno došlo se da voze 5 puta tjedno i stalno se ima putnika, jer dosta ljudi neće da čuje za Flix, te po riječima pojedinih vozača dosta ljudi im je došlo na našu preporuku s kolodvora, jer su dosta pouzdaniji te što je bitno cijena je fiksna. Pr. u nedjelju tko je htio iz SBa za Frankfurt za Flixove polaske morao je izdvojiti 200 eura, Munchen oko 160 eura, dok je kod Jelinaka cijena uvijek ista (M - 65 eura, F - 90 eura).

Isto tako, aktivna politika firme na društvenim mrežama također daje rezultata, pogotovo kod mlađih putnika.
Kako sam ranije napomenuo, suradnja s Jelinakom je i više nego dobra, bez obzira što pojedinci to pokušavaju narušiti (2 vozača na Frankfurtu, te nekad pojedinci na Zenici), jedina moja zamjerka s profesionalne i poslovne strane - pojedinci iz centrale (uprave) bi trebali imati više poštovanja prema kolodvorima, kad ih putnici zovu i ispitivaju za njihove polaske s kolodvora, jer djelatnici na kolodvorima uredno daju informacije sukladno svim pozitivnim propisima za njihove polaske.

Što se tiče ostalih prijevoznika i linija - definitivno bi volio da pojedini prijevoznici aktiviraju neke polaske via Bos. Brod, prvenstveno CTS jutarnju Njemačku i Wien, kao i dodatne linije za ZG, jer sada povezanost Sl. Broda s BiH je svedena neke dane na svega 3 linije dnevno i sve idu u popodnevnim satima. Isto tako nadam se da će i naše resorno ministarstvo konačno provesti usklađivanje novih redova vožnje kao i izdati dozvole za nove linije, jer pojedini prijevoznici to čekaju već nekoliko godina.

Surinam

#221
Zar Kantić turistik ne ide iz Bugojna ka Banjaluci?
Pročitah gore da iz Tuzle bus ulazi u BL.

Servistrans_belmynn

Prije 20ak dana meni dolazio kolega sa Kanticem. Karta kupljena online na relaciji Sarajevo - München. Polazak bio sa AS Sa u 12:15. Autobus Mercedes Tourismo tabla Sarajevo Frankfurt. Tako se voze do Doboja gdje presjedaju u drugi autobus Setru 517 HD na kojoj je bila tabla za Hamburg. Po polasku iz Doboja vraćaju se autoputem do BL i tu imaju treće presjedanje u Setru 516 HD i s njom nastavljaju dalje. Tad je bila tabla Gornji Vakuf Aachen. U putu im kažu da ta Setra ide samo do Stuttgarta i da će putnici koji idu dalje opet presjedati u Njemackoj. Dakle polazak iz Sarajeva 12:15, dolazak u Munchen 06:00 h, sa primjenjenih 3 autobusa....

Busfahrer

Cek sad mi nista nije jasno, otkud Hamburg u BL, ta linija je isla Tuzl-Orasje-Samac?

Cuo sam da se ljudi dosta zale na ta presjedanja, kad vec imaju taj jutarnji polazak direktno, zasto im treba uopste taj u 12i15, ko sd jednom tako vozi vise nece sigurno

nick

Citat: Surinam  u 07 01, 2025, 12:34:34 POSLIJEPODNEZar Kantić turistik ne ide iz Bugojna ka Banjaluci?
Pročitah gore da iz Tuzle bus ulazi u BL.
Jedan bus krene iz Sarajeva, jedan iz Tuzle, jedan iz Bugojna.
Ovi iz Sarajeva i Tuzle se nadju u Jelahu na njihovoj pumpi i nastave jednim busom za Banja Luku. Prije korone ovaj bus iz Sarajeva nije ulazio u Banja Luku, već išao direkt za Gradišku, jer su svaki dan išla dva busa za Frankfurt.
Bus iz Bugojna kupi još Vakuf, Jajce, Mrkonjić, Ključ, Sanski Most, Prijedor i ostala sela usput.
Sad se nadju u Banja Luci i jedan bus ide za Frankfurt, osim ako ima više putnika onda naravno oba.