Hvala Marko!
Uvođenje elektronske naplate karata počelo je oktobra 2019. godine.
Oktobra 2019. godine je na gradskim linijama počela primena digitalnih aparata za izdavanje i prodaju karata(fotografija aparata ispod), a do tada su vozači raspolagali sa Almex mašinicama i lisnatim kartama.
Almex i lisnate karte (100 karata u bloku) su i dalje bili u pripravnosti, ali sve manje i manje, sada ih gotovo ni nema.
Validatorima za očitavanje persolizovanih i nepersolizovanih čip kartica, vozila su počela da se opremaju pre nešto više od godinu dana, a isto tako se sve više i primenjivao elektronski sistem naplate karata, koji sada funkcioniše u svim vozilima i na svim linijama.
Digitalni aparat za izdavanje i prodaju karata:
Autobus koji je najstariji, iz 1990. godine i rekarosiran 2006., sa najmanjim garažnim brojem jeste Neobus #680.
Ne prevozi putnike od 2017. godine, ugrađena mu je rotacija tako da predstavlja garažno/vučno vozilo.
U aktuelnom voznom parku najmanji garažni broj nosi solo Neobus #712.
Autobus iz 1997. godine i konkretno on je rekarosiran 2006/7. godine.
Imao je težu saobraćajnu nezgodu novembra 2019. godine, saobraćajući na gradskoj liniji 1. Navodno je autobus ostao bez kočnica te je nakon silaska sa mosta udario u putnički automobil i produžio pravo kroz kružni tok i posle nekoliko desetina metara zaustavio.
Evo fotografije kako je izgledao:
Izvor fotografije: NS Uživo
Iznenađujuće je to što je uopšte sređen, i pušten u saobraćaj za manje od tri meseca.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Uvođenje elektronske naplate karata počelo je oktobra 2019. godine.
Oktobra 2019. godine je na gradskim linijama počela primena digitalnih aparata za izdavanje i prodaju karata(fotografija aparata ispod), a do tada su vozači raspolagali sa Almex mašinicama i lisnatim kartama.
Almex i lisnate karte (100 karata u bloku) su i dalje bili u pripravnosti, ali sve manje i manje, sada ih gotovo ni nema.
Validatorima za očitavanje persolizovanih i nepersolizovanih čip kartica, vozila su počela da se opremaju pre nešto više od godinu dana, a isto tako se sve više i primenjivao elektronski sistem naplate karata, koji sada funkcioniše u svim vozilima i na svim linijama.
Digitalni aparat za izdavanje i prodaju karata:
Autobus koji je najstariji, iz 1990. godine i rekarosiran 2006., sa najmanjim garažnim brojem jeste Neobus #680.
Ne prevozi putnike od 2017. godine, ugrađena mu je rotacija tako da predstavlja garažno/vučno vozilo.
U aktuelnom voznom parku najmanji garažni broj nosi solo Neobus #712.
Autobus iz 1997. godine i konkretno on je rekarosiran 2006/7. godine.
Imao je težu saobraćajnu nezgodu novembra 2019. godine, saobraćajući na gradskoj liniji 1. Navodno je autobus ostao bez kočnica te je nakon silaska sa mosta udario u putnički automobil i produžio pravo kroz kružni tok i posle nekoliko desetina metara zaustavio.
Evo fotografije kako je izgledao:
Izvor fotografije: NS Uživo
Iznenađujuće je to što je uopšte sređen, i pušten u saobraćaj za manje od tri meseca.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока