Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Matke792

#1
Hvala Marko!

Uvođenje elektronske naplate karata počelo je oktobra 2019. godine.

Oktobra 2019. godine je na gradskim linijama počela primena digitalnih aparata za izdavanje i prodaju karata(fotografija aparata ispod), a do tada su vozači raspolagali sa Almex mašinicama i lisnatim kartama.
Almex i lisnate karte (100 karata u bloku) su i dalje bili u pripravnosti, ali sve manje i manje, sada ih gotovo ni nema.

Validatorima za očitavanje persolizovanih i nepersolizovanih čip kartica, vozila su počela da se opremaju pre nešto više od godinu dana, a isto tako se sve više i primenjivao elektronski sistem naplate karata, koji sada funkcioniše u svim vozilima i na svim linijama.

Digitalni aparat za izdavanje i prodaju karata:



Autobus koji je najstariji, iz 1990. godine i rekarosiran 2006., sa najmanjim garažnim brojem jeste Neobus #680.
Ne prevozi putnike od 2017. godine, ugrađena mu je rotacija tako da predstavlja garažno/vučno vozilo.





U aktuelnom voznom parku najmanji garažni broj nosi solo Neobus #712.
Autobus iz 1997. godine i konkretno on je rekarosiran 2006/7. godine.

Imao je težu saobraćajnu nezgodu novembra 2019. godine, saobraćajući na gradskoj liniji 1. Navodno je autobus ostao bez kočnica te je nakon silaska sa mosta udario u putnički automobil i produžio pravo kroz kružni tok i posle nekoliko desetina metara zaustavio.

Evo fotografije kako je izgledao:

Izvor fotografije: NS Uživo

Iznenađujuće je to što je uopšte sređen, i pušten u saobraćaj za manje od tri meseca.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

#2
Jedan solidan primerak zglobnog Neobusa, koji pripada seriji #728 - #737 iz 1997. godine.

Rekarosiran je 2008. godine, prilikom čega je dobio različit izgled signalizacije u odnosu na ostale autobuse iz te serije.

Pretežno radi na gradskim linijama i za svoje godine fino može poslužiti.


















Unutrašnjost:






Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
#3
Nakon godinu dana, fino su se pokazali zglobni primerci, neki manje, neki više, ali sve u svemu, svi su aktivni.  8)



















Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

#4
Fine fotke Stefane!  8)

Što se tiče zglobnog Ikarbusa na fotografiji sa Sprinterom, on nije iz serije nabavljene pred dolazak BMC i Higer autobusa. Iz 2013. godine je #1385, Ikarbus Ik-218M.  ;)
#5
Konačno sam odlučio da ću se posvetiti ovom forumu, temi novosadskog prevoznika.. nadam se da će vam se svideti moje fotografije i hajde da vidimo koliko ću biti redovan s postovima. ;)

Počinjem sa postavljanjem fotkica iz arhive, konkretno na ovoj je Neobus rađen na šasiji Volvo B10MA iz 2002. godine, gde je cela serija #790 - #799 rekarosirana 2014. godine.



Isto Neobus, na istoj Volovo šasiji mada iz 1997. godine te je rekarosiran 2006. godine, a solo je na Volvo B10M šasiji rekarosiran 2008. godine.



Zemunac #966 sa jednom od najlepših reklama koje pamtim na gradskim autobusima u Novom Sadu.



Jedan autobus koji je kompletno napravljen van Srbije, Iveco / Irsibus Crossway 12 LE iz 2011. godine. Bilo ih je 15 komada, #928 - #942, međutim #935 je izgoreo pred sam kraj 2015. godine, a #933 leta 2016. godine.



Vidimo se uskoro u sledećim postovima!  8)
#6
Citat: Marko_BL417  u 15 07, 2021, 21:17:22 POSLIJEPODNE
Koliko se dolaskom novih vozila ide ka tome da se starija vozila izbacuju iz upotrebe? Prvenstveno mislim na Neobuse 405 odnosno 405G, koliko ih je ostalo u aktivnoj službi (a koliko ih stoji u garaži u voznom stanju, tj. nerashodovanih)?

Pa kol'ko mogu da povuku, a da se "ne oseti".

Verovatno ti je poznato da su Ikarbuse iz 2005. godine, Ik-103 i Ik-201, počeli da povlače još pre dve godine i više.

Isto tako je od početka 2020. godine rashodovano:
- 10 autobusa tipa Volvo B10MA / Neobus 405GZ iz 1990. godine


- 5 autobusa tipa Volvo B10M Neobus 405G takođe iz 1990. godine



- 6 autobusa tipa Volvo B10M / Neobus 405G iz 1997. godine



- 7 autobusa tipa Volvo B7RLE / Neobus 501G iz 2005. godine



- 14/15 autobusa tipa Volvo B9L / Neobus Citta LF iz 2007. godine



- 3 Ikarbusa Ik-218N iz 2007. godine.


Veliki deo i preostalih starijih autobusa je dotrajao, ali guraju, jer i ovako su u saobraćaju neispravna vozila.

Najviše me pogađa što vozila Iveco/Irisbus Crossway, Citelis i poljski Solaris su u lošem stanju i već 10 godina trpe loše "održavanje". Kvalitetnija vozila od Ikarbusa i turskog BMCa, ali nisu otporna na neodržavanje.

Sam primer je gde od 13 Crosswaya uvek polovina radi, a polovina stoji u garaži i preko godinu dana i tako se smenjuju u krug... isto je i sa Citelisima i Solarisima.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
#7
Trenutno vozni park čini 60% dizel vozila, a preostalih 40% je isključivo CNG.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

#8
Super je fotka, samo linija 32 je Novi Sad - Bački Jarak - Temerin. ;-)

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

#9
Da, imao je nekih problema meni nepoznatih. :-|

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

#10
Uz to da je oštećenom Conectu juče bio prvi dan u saobraćaju posle nekog vremena provedenog u garaži... :-\

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

#11
Pozdrav iz NS ;)








#12
Ljudi svaka Vam čast, slike su odlične

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

#13
Ariva ih je pre dva tri dana sve povukla iz saobraćaja,pa sad njihovi vozači voze iznajmjlene autobuse od ostalih privatnika...

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk