Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Lzr

#1
Autobuske linije / Odg: BiH - Srbija
02 10, 2020, 03:56:01 PRIJEPODNE
Koliko znam od prevoznika iz Srbije, iz NS-a za BL jedino ide Autokodeks, za Istočno Sarajevo Star bus iz Rume i za Trebinje Dunavprevoz. A pre je bilo mnogo polazaka, koji su bili prepuni. Aleksa Turs je redovno znao iz BL-a do Dervente, Modrice da se toliko napuni da ljudi stoje, pa ga u Bijeljini ceka drugi bus koji se takođe skroz popuni do NS-a. Oni su i propali zbog tog pravila. Pa ja i ne vidim tu baš prednost, recimo stvarno po usluzi je najbolji Bočac na linijama za BL, ali nikako nije dobro kada imaš jedno preduzeće koje će, ako uspe da izgura Smiljica, fakticki imati skoro monopol na pravcu NS-BL, što znači da će moći da stavlja cene kako mu se hoće. Koridorske linije mnogo izvlače studenti iz Bijeljine, Brčkog, petkom je skoro redovna pojava da Turist i Bočac budu puni u 12 i 15, dok posle u 15 i 15, Bočac bude pun da se stoji do Bijeljine, tu već izađe dosta ljudi, do Lončara bude negde polu pun
#2
Autobuske linije / Odg: BiH - Srbija
01 10, 2020, 10:48:24 PRIJEPODNE
Baš je žalosno pogledati koliko manje linija ima zbog COVID-a, iz NS-a nema više u 7h Milinovića, nema Subotica- BL isto Milinović, 6h NS-BL(GP Ilok) Milinović, 8h NS-BL(Brod)Bočac/Mrkonjić, 21h NS-BL(Bočac).
#3
Svaštara / Odg: Chat tema
29 05, 2020, 02:47:05 PRIJEPODNE
Treba da idem autom iz Srbije za Bosnu tamo posle 3.6., pa me zanima da li zna neko kakva je procedura za tranzit u HR, imam samo SRB državljanstvo? Ako je komplikovano, da idem na staru dobru Raču 😂
#4
Autobusi generalno / Odg: Prevoznici koji više nisu aktivni
08 04, 2020, 21:24:09 POSLIJEPODNE
A dok sam putovao busom mogu reći da sam primetio da dobar broj ljudi nema pasoše, pa ide na ličnu preko Rače, a i što se tiče prenošenja stvari, lakše je tu preneti više stvari, nego preko EU, bez obzira što je u pitanju tranzit. Petkom u 12 i 15 iz NS-a je uvek bio prepun bus i to pretežno se to isprazni do Lončara, ali i odatle bude fina brojka, isto važi i za 15h iz NS-a, Zrenjanin-NG. Isto tako nedeljom na Brodu bude lepo popunjen bus. A dok je Aleksa vozio, znalo se da od Modriče do Bijeljine ljudi stoje, da bi u Bjeljini(16h) do NS-a ispunili 2 busa... A da se nadovežem na spomen krševa, još je i dobra danas situacija, kakva je bila. Za vozni park, skidam kapu prevoznicima u HR, stvarno retko naletiš na krš tamo
#5
Autobusi generalno / Odg: Prevoznici koji više nisu aktivni
08 04, 2020, 15:02:35 POSLIJEPODNE
Bila je i pumpa tu, kada se prestalo ići u Mladost, onda je većina prešla u Šamac, u restoran kod Gasprom pumpe, kod kružnog, međutim bar Bočac, više ne ide tamo. Oni koliko znam na Zrenjanin-NG prave pauzu od desetak minuta u Sremskoj Mitrovici na stanici, u Lončarima 15,20 minuta i u Derventi 5,10, a kad idu za Zrenjanin u Derventi 10,15 minuta i u Šamcu, samo sam davno išao, pa nisam siguran. Ovaj u 21 iz NS-a na MB Radiću, tu i u povratku. Tu sam znao viđati ove za BG linije, Pixija, onda Mrkonjić na liniji za Suboticu, Smiljić BG. Bočac u 8 i 30 i u koop. sa Touristom pravi u Ločarima koliko znam, a Šipovo-NS preko HR  na prvoj pumpi posle prelaska u SRB se zna napraviti. Nikada nisam išao Fenixom i Auto kodeksom pa ne znam. A sa Milinovićem sam išao jednom i stajao je kao prigradski bus na svako mesto, pa se ne sećam gde je pravljena pauza... 😂
#6
Autobusi generalno / Odg: Prevoznici koji više nisu aktivni
08 04, 2020, 03:18:03 PRIJEPODNE
Da, da, Cosmos je jedno vreme bio jak, za BL je, čini mi se vozila i Lastra iz Lazarevca, iz Novog Sada za Istočno Sarajevo je išao i Ristić Comerce, ne znam ni šta je sa Rumatransom, mislim da su i oni imali neku liniju za BIH. Sećam se isto da je često znao jedan Aleksin bus biti u Bijeljini, jer je previše studenata bilo za jedan bus, pa su  2 išla od Bijeljine do NS-a, a u Bijeljini je uvek bilo parkirano neko vozilo od Autoboke, isto jedan jak prevoznik tada...Setih se sad i Prnjavorexpresa, mislim da su oni vozili Prnjavor-BG. Nema tog čoveka koji je išao preko koridora, a da mu nije poznato odmaralište u Slatini, nema koji bus tamo nije išao. Do skoro je i Prevoz Golub iz Kotor Varoša išao za NS..
#7
Autobusi generalno / Odg: Prevoznici koji više nisu aktivni
07 04, 2020, 17:26:30 POSLIJEPODNE
Da, da ATP je bio gigant u to vreme, nisam siguran, ali mislim da su oni vozili i Zrenjanin- Kostajnica pre Autobanata, a sigurno znam da jesu za Trebinje, danas to vozi Dunavprevoz, koji je postao najjači u ovoj regiji . ATP je napravila tada novu stanicu u NS, imao sam priliku kao klinac da odem kada je tek sagrađena, bila je baš moderna, ali nisu uspeli da dogovore dolazak prevoznika tu... U tom je firma počela da propada, novi, moderni busevi su stajali parkirani na toj stanici i tako, propade za tren... Posle su te njihove linije u domaćem saobraćaju većinom uzeli Dunavprevoz i Lasta. A prisustvo srpskih prevoznika u BIH se  zbog zabrane svelo na to da iz NS-a samo ide Autokodeks(Kikinda-Prijedor, u NS-u je oko pola 11)u koop sa Fenix toursom iz Prijedora i iz BG-a znam samo da Lasta ide, ako ne računam Pixija, firme iz BIH, koja je kupljena od Evropa busa iz SRB.
#8
Autobusi generalno / Odg: Prevoznici koji više nisu aktivni
07 04, 2020, 17:16:54 POSLIJEPODNE
Aleksa je imao 2 Setre 215HD(jedna bela sa  žutim i crvenim linijama, a druga je bila crvena sa zutim i crnim bojama)  i jednu 215H, koja je bila skroz bela, Neoplane Jetlinera(ista šema kao ta bela 215HD) Translinera sa maskom od Eurolinera, i još jednog skroz belog i pred kraj 315HD. Imali su još jednog Mana kada su završili sa linijama i to je to. Žis je imao neku skalameriju od busa kojom je dugo vozio za Gradišku u 12 i 15 iz NS-a, to su preuzeli Bočac i Tourist Company, u 10 je bio Autoprevoz iz Subotice za BL, danas to vozi Milinović. Da, da Marketšped sa čuvenim Tamom, samo ne znam šta je vozio, Markus šped za BG, ako se ne varam, današnji Pixi. Zrenjanin-Kostajnica, iz NS-a u 15h su vozili Bočac i Autobanat, da bi posle išli Bočac i Sokoprevoz i na kraju sam Bočac obavlja to, s tim da je skraćena linija do Novog Grada. U 21 iz NS-a za Srbac su išli Putnik ekspres sa belom 215 i Bočac sa plavom 215. Sad je sam Bočac obavlja, spojio je tu liniju sa tom Aleksinom. Autobanat i Sokoprevoz su išli sa Temsama. Znam da sam često viđao i Srem expres da je parkiran u Brčkom, na stanici, Severtrans je imao nešto do Teslića. Za ATP Vojvodinu se ne sećam toliko, jer sam bio baš klinac, sećam se da je volvo išao za BIH, a sad tačno linije nemam pojma. Mislim da su imali za Doboj, BL sigurno, ali ne znam tačno. STP Derventa je isto imala liniju Derventa-BG, Kozaraprevoz sa ljubičastim tamićem, sećam se jednom kada sam išao sa Aleksom, pa smo ih pokupili jer su ostali u kvaru, ali služio ih je baš...
#9
Autobusi generalno / Odg: Prevoznici koji više nisu aktivni
07 04, 2020, 04:57:53 PRIJEPODNE
U ovu temu bih dodao Aleksa Tours-a. Od kada znam za sebe sam putovao sa njima. Imali su liniju Novi Sad- Gradiška,u 8 i 30 iz NS-a i imali su večernji polazak, mislim u 23h da je bio, iz Novog Sada za Istočno Sarajevo i koliko znam još jednu liniju za Segedin. Oni su ovu liniju za Gradišku držali sa Euro tursom u tom samom početku, zanima me da li neko zna šta se sa njima desilo. Posle je umesto njih u koop uskočio Bočac. Aleksa je ispao iz igre kada je uvedeno da srpski prevoznici ne mogu da kupe putnike iz jednog u drugi grad u BIH i obrnuto, a sve se to poklopilo i sa smrću gazde. Posle su iznajmljivali autobuse drugima, da bi se na kraju ugasili...Od tada sam redovno, svaki put išao sa Bočcem, pa su mi samim tim ta 2 prevoznika omiljena.
#10
Autobuske linije / Odg: BiH - Srbija
12 08, 2019, 22:11:11 POSLIJEPODNE
Ima još Jugoprevoz Gacko na kooperaciji sa Dunavprevozom za Trebinje i Croatia bus ima jednu liniju koja ide ili 1 ili 2 (nisam upućen) puta sedmično iz Novog Sada u 17h, pa ide na Vukovar, Slavonski Brod, Zenicu, Bugojno, Mostar, Neum pa do Dubrovnika
#11
Rad foruma / Odg: Pitanja korisnika vezana za rad foruma
23 07, 2019, 21:07:09 POSLIJEPODNE
Evo i ja da dam kakav takav doprinos ovoj temi. Nisam aktivan što se tiče postova, ali iz senke pratim  svet autobusa još od pre starog bhbus foruma. PRVO da naglasim da izuzetno cenim i poštujem rad Mate, znam da je dugo u ovome i mislim da nemam pravo da mu bilo šta pametujem, ali mislim da greši oko pozivanja na BL uticaj za ubacivanje Bočca, pritome ga Marko_BL417( o kvalitetu njegovog rada je suvišno pričati, čini mi se da se zvao maklijen na prošlom forumu, ali nisam siguran, u svakom slučaju, da njega nema slika od BL regije bi bilo veoma malo) demantuje 2 puta i govori da je objektivan, kao što i jeste. Evo ovako, biću iskren, slabo znam kako funkcionišu ove ostale firme (primetno je da je Halilović veoma jak, jer sam ga video 2 puta na graničnom prelazu Šamac sa 2 busa) osetio sam potrebu samo da prokomentarišem položaj Bočca, konkretno da pružim neke informacije vezane za linije za NS, pošto sam  do pre godinu dana mesečno znao po 2 puta da koristim njihov prevoz. A da ih veoma dobro poznajem govori činjenica da sam se vozio i pre njihove orijentacije za NS, kada su liniju NS- Gradiška držali Euroturs i Aleksa Tours. Vidim da se toliko nipodaštavaju te linije, da ne mogu da verujem, jeste zapad mnogo jači, ali se mnogo nipodaštavaju ove linije. Bočac od 11 polazaka za NS, drži 4 samostalno i po 1 sa Touristom i Mrkonjićexpresom, što uopšte nije mala  stvar. Za NS su bez konkurencije što se tiče kvaliteta buseva, održavanja, ljubaznosti vozača...Malo samo bih voleo da mućnu glavom oni koji govore da su to skoro nikakve linije, pa Bočac je zahvaljujući tim linijama, sezonskim i gradskim i prigradskim linijama i stvorio uslove za zapad. Ako se gleda napredak firme i voznog parka i linija za zapad u kratkom vr. periodu, definitivno treba da uđe. Mane izdvajam u vidu Mercedesa na Zrenjaninu i na period koji je bio pre, kada krene sezona u nedostatku kvalitetnih vozila da za Zrenjanin šalju Comforta, van svake pameti.Svaki petak prometuju jako dobro na svim linijama iz NS-a, pogotovo na onoj 15h, pa u 12 i 15, sto drze sa Touristom, mnogo studenata bude...Ovim sam želeo isključivo da upotpunim sliku o prevozniku o kojem sam najbolje informisan i kojeg sam baš dosta koristio. Ne dajem glas nikome, jer mislim da nije fer i pošteno da se petljam među vas koji svakodnevno doprinosite radu ovog foruma, a i zbog toga što sam upućen u rad ostalih firmi na osnovu napisanog ovde. I za kraj da dodam da po meni ne igra neku ulogu da li je jaka firma ako ima linije za zapad, najbolji primer je gore neko naveo, a to je Dunavprevoz, imaju samo jednu dužu liniju, za Trebinje i to je to. A vozni park im je fantastičan, samo ću reći petica na liniji Novi Sad- Beograd, oni su orijentisani na rad sa turistickim agencijama. Da ne dužim više, nadam se da sam malo pomogao.
#12
Ako ih je neko vozilo poslužilo, onda je to Mercedes. Mislim čak da je to prvi njihov bus u kojem sam se vozio, još pre desetak godina, tada je vozio liniju Gradiška-Novi Sad. Na Zrenjaninu je konstantan nekoliko godina sigurno, ali nije to ta udobnost kao kod trojki.S 315 HDH/3  je bio moj omiljeni bus i najudobniji, takav bi im dobro došao za Zrenjanin. Medio im je takođe udoban i pouzdan, jedine zamerke Mercu za udobnost i ta niska Setra zbog naših puteva
#13
Citat: Marko_BL417


I išao sam i vraćao sam se sa ovom 415 GT, inače ona mi je među najdražim busevima u firmi, već se 4. put vozim na duže staze sa njom (dva puta do NS i dva puta povratku), i stvarno je dobro auto za naše puteve i liniju koju vozi. Evo slika sa pauze na MB Radić, pohvalio bih i grijanje koje jako dobro radi, kad dođeš sa pauze uđeš u topao i zagrijan autobus








Slažem se za bus da je top, jedina mana po meni je što je nizak, pa po ovim našim putevima dosta osjetiš rupe, više nego u ostalim busevima.
#14
Autobuske linije / Odg: BiH - Srbija
07 07, 2018, 23:39:57 POSLIJEPODNE
Pre je dosta SRB prevoznika vozilo za BIH, ali se sve to promenilo od kada je donesen zakon da prevoznik iz inostranstva ne moze da kupi putnike izmedju gradova u drugoj drzavi. To govorim najvise za NS, jer NS-BL linije  mnogo vecim delom prolaze kroz Bosnu, govorim za linije koje idu na Raču. Danas, jedini prevoznik iz Srb koji ide iz NS za BL je Auto kodeks(Kikinda-Prijedor u koop sa Fenixom iz Prijedora), i to noću, dok su pre tu bili Aleksa Tours, Autobanat, ATP Vojvodina, za Doboj je čini mi se išao Severtrans, a i Srem Expres je imao neku liniju za BIH
#15
411 je menja ja mislim