Tema namjenjena sve što se tiče modela Jetliner
Evo dvije generacije
(http://i1348.photobucket.com/albums/p721/The_Dubster1807/2017/Neoplan%20Jetliner%202_zps7n54trfe.jpg) (http://s1348.photobucket.com/user/The_Dubster1807/media/2017/Neoplan%20Jetliner%202_zps7n54trfe.jpg.html)
(http://i1348.photobucket.com/albums/p721/The_Dubster1807/2017/Neoplan%20Jetliner%201_zpswyznc9ye.jpg) (http://s1348.photobucket.com/user/The_Dubster1807/media/2017/Neoplan%20Jetliner%201_zpswyznc9ye.jpg.html)
Kineski Jetliner, slike je sa fba davno skinuta tak oda se ne sjecam izvora.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170814/6c641644ba3918a1e9e3a6fe7bf56813.jpg)
Ovo bi trebao biti Youngman koji je imao Neoplanovu licencu
Neoplan Jetliner N 208 - detalj
(https://s25.postimg.cc/5vle6ms1r/DSCN1266.jpg) (https://postimages.org/)
Starac
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171201/9a287c57172bed5b659bb886aac3b9f1.jpg)
Poslano sa mog SM-J320FN koristeći Tapatalk
Novi Jetliner
https://www.youtube.com/watch?v=UQnUozFHaYE
Za više videa pregledajte kanal i ako želite zapratite
Kakvo je stanje sa ovim novim Jetlinerom,zastupljenost,prodaja ovog modela?
Vidim da u BiH nema ni jedan pa jel razlog u cijeni kao (Tourliner-Lion's Coach) ili ipak neke tehnicke komponente mislim na (Jetliner-Regio) koji je znatno rasprostranjeniji kod nas?
Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
Ispao je velik promašaj koji nije trebao Neoplanu.... Nešto slično se desilo i MANu sa Lion's Intercity
Vjerovatno je cijena bila visoka, dok prodaja nije bila dobra
Sad se autobus koji je sličan drugom ne prodaje zbog sličnosti
A MAN R07/08/09 i Tourliner 2003-2009 su bili sličniji nego što su slični novi Jetliner i Regio pa opet su se oba prodavala uspješno
Fulali su malo segment, regio je bio jako uspješan proizvod po meni su trebali sa njim nastaviti gurati, Jetliner je bio trendliner samo malo redizajniran (iako doduše jetliner je bio za veće udaljenosti) i bio je jaaaako skup, i postavlja se pitanje tko bi za neku ne baš tako veliku razliku u ovoj branši posla kupio niski autobus?
Lions intercity je nažalost još se lošije prodavao, koliko se sjećam on je bio prvenstveno namijenjen za Francusku gdje se takvi busevi jako puno koriste za školski prijevoz ali nisu tu prošli, nije više ni u ponudi mislim.
Što se tiče Tourlinera i Coacha oba su imali dobru prođu ali Coach se je daaaaleko bolje prodavao, bio je jeftiniji.
Intercity se proizvodi, sad i u LE verziji.
Jedan Smiljićev raritet, preuzeto sa fb profila vozača
(https://i.postimg.cc/g0Jk73vY/270011213-10216315564721095-4564332628431489264-n.jpg)
(https://i.postimg.cc/QtKN8s4w/270052308-10216315565441113-328338852877800253-n.jpg)
(https://i.postimg.cc/CxJxJcnP/269997869-10216315565081104-4584870067590982883-n.jpg)
jel to onaj što je bio zeleno-bijeli kod Smiljića?
Kažu da jest
Pa vidite li vi natpis iznad garaže na provoj slici i tablice na busu, ovaj Jetliner je bio od Krolo turista iz Našica bar do 2012. godine i dobio je kasnije drugačiju masku.
Inače što se tiče Jetlinera meni je to model koji je ostao u sjećanju baš kao što englezi kažu "tough as nails" oni iz nekadašnjeg AP Imotski prešli milijune i milijune bez kvarova :)
a autobus Krolo nije mogao kupiti od Smiljića pa ga prefarbati, registrovati i slikati ovdje?
E to ne znam ja sam govorio za bus kad je bio na slici, prošle vlasnike mu neznam ali pošto je Krolo imao Setru 215 čini mi se ex APP Požega možda bi i ovaj mogao biti isto ex APP.
Ispričavam se. ;)
BVB
(https://i.imgur.com/vysVjHn.jpeg)
2023.
(https://i.imgur.com/cQnrKAn.jpeg)