(https://www.nicepng.com/png/detail/243-2430673_oregon-state-university-flixbus-logo.png)
FlixMobility GmbH
Theresienstrasse 18
80333 Minhen
Njemačka
www.flixbus.de (http://www.flixbus.de)
Tema namjenjena za raspravu o kompaniji FlixBus.
Molimo da ukoliko imate sliku prevoznika koji je vozar za FlixBus istu postavite u odgovarajuću temu prevoznika ili temu Prevoznici iz ... odgovarajuće zemlje uz napomenu o kojoj se kompaniji radi.
Slike u ovu temu postavljajte samo kada se radi o nekim zanimljivostima ili kada je neophodno za raspravu.
Njemacka nisko tarifna kompanija ,Koja je osnovana 2012 u Berlinu na samom pocetku su poceli sa 30 Autobusa ,Da bi sa danasnjim danom presli broj od 980 Autobusa
Novost Novost Novost
Na stranici Flixbusa izbacene Cijene za Sarajevo , i Polaze sa Autobuske stanice ,barem prema grafikonu na njihovoj stranici
od 1.6. izgleda da kreću..
Tacnije od 3.6
Po meni Biss je presudio sam sebi sa ovom linijom, mozda bi mu se moglo oprostiti da je sam krenuo u ovo, ali ovo sa Flixom mu nije trebalo.. Niko se nije odlučio od puno većih zvijeri tipa, Centrotrans, Kantić, Globtour, Transturist pa čak i Autoherc koji ima motive da krene, nije se u to upustio.. Za ovu liniju ima cca. 1,5 miliona KM troškova.. Prevoznici na ovoj liniji su vec sasvim dovoljno spustili cijene karata, a tu je i kontinuitet, odnosno veliki broj putnika je stekao naviku vozariti sa njima.. Jedino sto im ide u prilog stanje u DT..
Citat: starliner u 06 05, 2017, 15:14:10 POSLIJEPODNE
Po meni Biss je presudio sam sebi sa ovom linijom, mozda bi mu se moglo oprostiti da je sam krenuo u ovo, ali ovo sa Flixom mu nije trebalo.. Niko se nije odlučio od puno većih zvijeri tipa, Centrotrans, Kantić, Globtour, Transturist pa čak i Autoherc koji ima motive da krene, nije se u to upustio.. Za ovu liniju ima cca. 1,5 miliona KM troškova.. Prevoznici na ovoj liniji su vec sasvim dovoljno spustili cijene karata, a tu je i kontinuitet, odnosno veliki broj putnika je stekao naviku vozariti sa njima.. Jedino sto im ide u prilog stanje u DT..
Centrotrans je vec godinama dio grupacije Eurolines, tako da njegov prelazak u flix je besmislen i ne znam zasto ga se povezuje sa istim uopce, Kantić i Globtour su klasa iznad svih kao i iznad samo flixa , Jedino TT i Autoherc jer imaju dosta manje linija od pomenutog trojca.
Dali ce iti jedna S 431 preci u Shemu Flixa ??
Citat: damir050Dali ce iti jedna S 431 preci u Shemu Flixa ??
teško, jer mislim da ne ispunjvanju ni godine i uslov razmaka sjedišta
Mada Prevoznici koji voze za Flix , imaju u svojim Voznim parkovima S 431 ,Ne vidim razloga da i Biss Tours ne ubaci svoje S 431 . Na ktraju krajeva vrijeme ce pokazati.
jel ti Damire išta čitaš?
Ako nastaviš lupat ko Martin po diviziji mogao ti brzo odavde...
(http://i66.tinypic.com/mv4z6w.jpg)
Gledao sam cijene karata za BiH, u jednom pravcu su nesto jeftinije od prevoznika koji zasad voze, ali ne pretjerano. Posto kod Flixa nema popusta na povratnu kartu, jeftiniji ostaju etablirani prevoznici.
Dortmund-BiH 80 eura
Frankfurt-BiH 65 eura
Stuttgart-BiH 55eura
Minhen-BiH ca. 45 eura
Marsruta je identicna Touringovoj liniji Dortmund-Sarajevo polaze 15tak minuta ranije iz Njemacke.
Polasci Flixa iz Njemacke :
Dortmund 06:30
Düsseldorf 08:30
Köln 09:15
Frankfurt 11:40 S tim da iz Frankfurta ne polaze ispred ulaza u Zeljeznicku stanicu , vec iz jedne poprecne ulice
Ja i dalje ne kapiram kako prevoznici koji su članovi Flix-a ostvaruju profit? Pr. Biss Tours, vozi za 1€ do Njemačke, bek ima 30 putnika, to je 30€ od karata (pretpostavimo da su svi kupili kartu za 1€), ko njemu Biss Toursu isplaćuje gubitke?
Cijena karte NIJE 1 € to je Marketinski trik ,Cijena karte Düsseldorf Sarajevo je 75,00 € x recimo 20 putnika cifra je 1,500 € , ja sam cini mi se negdje pisao kako se oni finansiraju .
Nemaju prevoznici veze sa cijenama karata, to je stvar Flixa. Oni su placeni po dogovoru, vjerovatno po kilometru i njihovo je da voze i ispune kriterije vozila, koje postavlja Flix.
Mada sam i cuo price da ovisi i broj putnika na linijama, nacin placanja (mjesecno, kvartalno, polugodisnje i godisnje) ali sve to je "rekla kazala".
Bissovo je samo da vozi putnike, a flixovo je da se brine o cijenama karti i sve sto ide uz to, biss nema nista sa tim kao i svaki drugi prevoznik koji radi za flix.
Da se ne isplati Flixu ne bi ulazili u takav rizik
Nesnam sto se tice Proizvodjaca Autobusa kako to ide , naime svaki brand je zastupljen ,Od Man Lions Coacha ,preko Lions Coacha,Mercedesa Travego / Tourismo S 431 Neznam kako to ide
Varas se da im se isplati. Flix je start-up i jos uvijek posluju u debelom minusu, ali to ne iznedjuje i nije nista neobicno kod takvog modela nakon nekoliko godina poslovanja. Zato dugorocne prognoze obecavaju. Neki americki investirori su upumpali ogromne kolice love prosle godine. Trenutno drze 80% trzista. Ne znam da li spomenuto, ali i austrijski Hello je postao dio njihove mreze.
Sta ce sad da se desi sa prevoznicima iz BiH koji su vozili za Touring posto je isti poceo voziti za Flix ?
Prvih 500 karata je bilo po 2KM, ostale idu po redovnoj cijeni.
Ja sam čuo da je DT bankrotirao a ne da je počeo za FLix?
Da jeste , Voze za njih
Pre neki dan sam bas citao izvestaj Stecajnog Upravnika kako se Deutsche Touring oporavio i cak se opet malo stabilizovao , nadam se da nisu bankrotirali.
Za Flixbus treba valjda konfiguracija od 4 Zvezdice ( Ma da se vozi i sa 3 zvezdice ) i valjda minimum Euro 5 . A Marka busa je nebitna ima svasta.
A placanje ide po km ali ne znam koliko citao sam svakakve cifre pa ako neko zna neka napise :D
Sta je bilo sa NEOBASOM i on je bio u prici moglo se procitati ovde pre .
Koliko znam radi se u omjeru 70:30 odnosno 30% uzima Flix..
Jos jednom Flix se Finansira od SVIH Linija ( malo ce opsirno biti ) opet uzimamo Dortmund München , Na toj Liniji polazi
5 - 7 Prevoznika Recimo da ide 9 Autobusa ,na polasku nek ima 6 putnika ,mada ima vise recimo 6 nek je karta 20 € u startu to je 120 € , Do Münchena ima 10 - 15 Gradova ,Nek u svakom gradu udje 6 mada uvijek vise bude , Po Autobusu je zarada 1000 €
Zasto ste toliko fascinirani sa Flixom i sta to Flix moze ponudit bolje od Kantica? Flix jeste u Njemackoj popularan jer je to novi nacin prevoza jeftiniji 2 3 puta od zaljeznice. Ali sta to nudi novo u BiH, niti ce biti jeftinije cijene niti bolji autobusi od onih koji vec voze.
Inace mislim da to sto se dogadja u zadnje vrijeme ne vodi nikud, prive 2 3 dana vidim reklamu Globtoura da je povratna karta za München 45eur. Znate li da li su oni i dalje u kooperaciji sa TT i Bricicem ili sad voze posebno. Jer druge su cojene na sajtu TT a i cuo sam da se odvojeno reklamiraju
Pukla je veza između GB sa jedne strane i TT i Bričića sa druge strane, a sve zbog Touringa...
Inače, u kakvom su odnosu bili Eurolines i DT?
I sad voze i jedni i drugi u 10 30 iz Tz za Njemacku?
To bi Semir bolje trebao znati, ali su donedavno vozili i jedni i drugi paralelno
Citat: Busfahrer u 10 06, 2017, 10:15:08 PRIJEPODNE
Zasto ste toliko fascinirani sa Flixom i sta to Flix moze ponudit bolje od Kantica? Flix jeste u Njemackoj popularan jer je to novi nacin prevoza jeftiniji 2 3 puta od zaljeznice. Ali sta to nudi novo u BiH, niti ce biti jeftinije cijene niti bolji autobusi od onih koji vec voze.
Inace mislim da to sto se dogadja u zadnje vrijeme ne vodi nikud, prive 2 3 dana vidim reklamu Globtoura da je povratna karta za München 45eur. Znate li da li su oni i dalje u kooperaciji sa TT i Bricicem ili sad voze posebno. Jer druge su cojene na sajtu TT a i cuo sam da se odvojeno reklamiraju
Slazem se s tobom. To je opet dokaz, sta dobar marketing uradi i kako "zaslijepi". Autobusi kojima voze nista bolji nisu od onih kojima su dosad nasi prevoznici vozili i voze, a niti su jeftiniji.
Dovedu recimo takav jedan Centrotrans u situaciju da s njima kooperiraju odnosno dijele profit, umjesto da Centro pokupi kajmak na svom terenu, ali eto. Citajuci komentare stekao sam utisak da je ljudima ocito drago ako neki od nasih prevoznika "cucne"
I ja sam naletio na reklamu da Globtour vozi iz Minhena za Banja Luku i obratno za 20€ u jednom pravcu, vjerovat nisam mogao.
Sto se Kantica tice, misljenja sam da im sva ona mocna vozila ne vrijede kad su pretrpana sjedistima, 431-ice imaju po 83 a 517-ke po 59 sjedista. Sto je puno puno je. Mozda im nova konkurencija bude podstrek da porade na tome...
Nova Setra 431 DT Euro 6 od Knezevic Prevoza je vec obojena u Flixbus semu moze se videti na Autobusi.org.
Izgleda se moze zaraditi lepo u Flix-u kad se tako odlicno vozilo nabavilo.
Jel to jedina Setra 431 DT euro 6 u HR.
Jel zna bilo ko jel se dobijaju pare po km ili kako kaze Gospodin starliner.
Hvala unapred.
Nesto zanimljivo i iz Srbije Fudeks Beograd se takodje nalazi na partner listi Flixbusa :D
Svakako me cedi kao i u slucaju Centrotransa odluka ali dobro treba se uvek nesto novo probati .
Svakako Fudeks ima sta da ponudi Novi MAN, Setre 400 i Setre 500 .
Novi partner Filxa u BiH je Europa bus Cazin.
Ali koliko znam imali su samo jedan bus na bh table?
ostalo su prebacili na hr i slovenke registracije... Jesu li im partner za prodaju karata ili će i voziti?
Zasto su prebacili autobuse na Hr i Slo registracije?
Na radiju se reklamira Europa Bus i Flixbus vas vode u Evropu. Imali su oni razvijenu svoju mrezu linija al sad imaju u ponudi cijelu Evropu od Hrvatske do Danske, Beneluxa, Francuske itd.
Zbog toga da mogu kupiti putnike u EU. Npr. krene bus iz Bihaca 50 mjesta pun staje u Ljubljani izlazi pet ljudi oni vec imaju te karte tamo prodane i popunjavaju mjesta, ili krene pola busa iz BiH oni ga usput napune u gradovima gdje staju.
Bih se bas pojacao za Flixbus svaka cast ali steta sto nema puno Setri medju njima .
Ali nisam znao da moze imati linija sa Slo i Hr tablicama za Bih to je svakako odlican plus za njih .
Sve vise ima novih Travega i ako me to cudi mozdavidimo i neku Setru 500 Top Class uskoro u Flixbusu :D
U doogledno vrijeme je za ocekivat , Da se Flix ubaci i u unutarnji prevoz .
Kao sto to cini i u Njemackoj
Bus partneri Flixa :
Iz Srbije je Europa Bus Valjevo
Iz Hrvatske Velebit Tours Gospic
Josip Knezevic Plitvicka Jezera
Ima i Slavonija bus
A Vincek?
Ove se odnosi na novo pridosle Kooperante , A ne za Postojece
Sad u petak karta u jednom pravcu München Sarajevo 99.90eur.
Bar tako stoji na sajtu, a ako je zaista tacno, ja sa njims ne bih nikad vide putovao
Bielfeld Zenica 140 € a za Tuzlu 70 €? Sto kako ne znam al su da se ne izrazavam sta sto se tice karata. Umjesto da daju sad svima iste i povoljne cjene jer ce im bit puni busevi
Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk
Ovaj vikend je najudarniji u citavoj godini, ne znam zasto se cudite cijenama, takav im je sistem.
Nabijem ih ja na cjene kad moram tako govorit (zbog zivaca jer mi dragi ljudi dolaze iz Njem za Ng. Zivio Kantic. Hannover - Zenica 144 KM. A u Centre (Flix) isto to al u eurima. Zar to nije malo sramota?
Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk
Kad su te grupacije donijele ičeg dobrog... Ne platiš na mostu, ali zato na ćupriji te oderu momački... Zato je Kantić majka
Isto vam je i sa Wizz Airom, reklamiraju se kao , su im cijene 39.99km , al ustvari kad uzimas kartu nema jeftinije ispod 150km...marketing je čudo
Mozes imat srece sa wizzom. Ja sam kupio 11 karata u isto vrijeme za Svedsku za 29KM po karti.
Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk
Citat: nick u 21 12, 2017, 20:24:05 POSLIJEPODNE
Ovaj vikend je najudarniji u citavoj godini, ne znam zasto se cudite cijenama, takav im je sistem.
Upravo to, sto se cudite, valjda je svima jasno da Flix radi po tom sistemu, ako imas srece mozes proci ekstra (i to ugl.samo u jednom smjeru), ali ako ides u zadnji tren uzimati kartu, onda si nadrapao...
Cudimo se iz razloga sto konkurencija Kantic, Globtour itd imaju iste cijene kao i van sezone. Ja ne znam ko bi putovao s njima posle ovoga.
Druga je stvar u Njemackoj gdje i nemaju konkurenciju, pa i kad poskupljaju opet su jeftiniji od DB
Citat: Marko_BL417Kad su te grupacije donijele ičeg dobrog... Ne platiš na mostu, ali zato na ćupriji te oderu momački... Zato je Kantić majka
Ko planira proći će extra, al je problem što smo mi lijen narod pa nam mrsko sve i sve radimo 5 do 12.
ja sam na Wizz air prije dva mjeseca rezervisao extra jeftino povratne karte za Prag, ali da ih rezervišem 3 dana prije puta e onda ohoooo....
i Wizz i Flix skontali da smo lijeni i da nas mogu uzimat lopatom. Nisu oni krivi, krivi smo mi :D
A Kantić majka po cijeni, al dok izađeš iz BiH prođe ti jedan dan putovanja, uz XX presjedanja... Tako je sa većinom. Rijeko ko vozi direktno i sa istim busom, ali opet koliko para toliko muzike
Podrav forumaši bas neki dan citam da u zadnje vrijeme flixbus ima oko 5 milona € gubitka mjesecno globalno govoreci stalno su u minusu, a vec su se pojavile neke spekulacije o gasenju flixa a pojavljivanju slicnog koncepta pod nazivom euro bus, a flixbusu je najmanji problem ugasiri firmu jer su tu 2 covjeka koji imaju samo svoju kancelriju bukvalno, pa bih volio
cuti vase misljenje kako bi se to moglo odraziti prvo na evropsku a zatim i na nasu domacu bus scenu.
prije ulaska u Hrvatsku su kružile te priče o minusu, a oni uđoše u Sloveniju, Hrvatsku i BiH i šire operacije... Ko će mu ga znat šta njima piše u računovodstvenim knjigama.... Ali prema informacijama u članku https://www.bhbus.ba/2017/12/20/start-up-flixbus-do-kraja-2017-godine-profitabilan/ - tačno je da su bili u minusu, ali da su napokon postali profitabilni i znači od ove godine će ići pozitivnom putanjom.
Opekao sam se davno prognozirajući kad su se Meinfernbus i Flixbus pojavili izjavom da će sve doći i proći, ali da će Touring preživjeti, kad ono.... Tako da ja ne bih ništa dalje prognozirao :D
Kakvo ba gasenje, 40 miliona putnika prosle godine imali. A to da dva covjeka iza tog projekta stoje, to si u pravu. I u slucaju necega loseg, najjadniji su prevoznici nazalost. Njihov dugorocni cilj je da uvezu sto vise prevoznih sredstava, a pogotovo da ljudi sto manje koriste auta
The_Dubster odlicno je sto je Touring prebrodio krizu po meni bila bi steta da je firma sa tolikom istorijom tako zavrsila. :D
Eurobus je partner firma od Sinbada neverujem da ce sad oni preuzeti Flixbus. :D
Cisto sumnjam da ce flixbus propasti posto je toliko napredovao i vidjam skoro uvek pune buseve. :D
Flixbus uvodi Rezervacije,sjedecih mjesta na odabranim linijama u Unutarnjem saoracaju kao i na nekim linijama izvan Njemacke
Pozdravljeni. Zanima me glede kupovine karte Flixbus..Da li se mora mjesec - dva prije kupiti karta ili ne? I zanima me da li su im puni autobusi na relaciji Njemačka - BiH?
Karta se može kupiti i neposredno prije putovanja, ali ti je onda cijena prilično paprena.
ja lično koliko sam vidio, autobusi su onako pola puni, možda i malo slabije... Ne pikam praznike kada su svi krcati....
Iz prilicno pouzdanih izvora sam saznao da se Flixbus povlaci iz BiH. Ima li od vas neko slicnih saznanja?
I ja sam cuo,vidjecemo sta ce vremenom biti.
evo da se i ja oglasim i da i ja potvrdim da sam iz svojih prilično pouzdanih izvora čuo slične informacije.
kao i uvijek sa nama, mora biti nekih komplikacija :D
I jel istina da Flix ode pa-pa iz BiH, vidim da CTS i Biss redovno voze svoje linije s zelenim busevima,
Malo OT, ali u HR im zasad dobro ide, nove linije su u najavi, i putnika ima
svašta se priča, ali za sad ništa konkretno...
Mada poznavajući FLix i njegovo poslovanje, tek su prošlu godinu završili u plusu. Dakle, razrađivanje linija je dugotrajan proces, pa eventualno povlačenje FLixa iz BiH pod krinkom da nema putnika mi malo zvuči nemušto... Ipak, ljudi radili 5 godina u minusu dok nisu stali na noge, a sad da se nakon pola godine povuku iz BiH jer nema putnika? Malo mi je nelogično, ali eto vidjet ćemo...
Meni tu prije liči, ako se povuku, da će biti veze sa našim mentalitetom, ponašanjem i zakonskim okvirima, jer ipak je jedno otvarati linije unutar EU, a drugo sa zemljom koja nije ni blizu EU i koji imaju jako koruptivno druđtvo i neuređenu situaciju oko dobijanja papira i svih ostalih procedure...
Mada ko zna - možda je BiH bila pokusni kunić u projektu otvaranja linija i povezivanju zemalja koje nisu članice EU sa EU... Vidjet ćemo... Evo ja jutro vidio po dva MANa od Bissa i CTS sa Flixovim reklama na povratku iz Njemačke...
Stvar je u tome da njihov princip poslovanja ne pali u BiH.
Imali smo primjer kakve su cijene bile za praznike, za nase ljude to je uvreda.
Ne znam kako je u HR, s tim sto su karte u HR prije ulaska u EU bile daleko skuplje
Citat: Busfahrer u 07 03, 2018, 10:55:28 PRIJEPODNE
Stvar je u tome da njihov princip poslovanja ne pali u BiH.
Imali smo primjer kakve su cijene bile za praznike, za nase ljude to je uvreda.
Ne znam kako je u HR, s tim sto su karte u HR prije ulaska u EU bile daleko skuplje
I u HR su jedini autobusni prijevoznik koji ima fleksibilnu cijenu u smislu da nije uvijek ista. Pred Božić koliko znam su imali cijenu dosta veću od ostalih prijevoznika. No, opet su uspjeli potisnuti recimo Panturist s nekih linija. Npr. Panturist je vozio linije iz Zagreba za Beč i za Milano, pa su obje ukinute. Imali su 3 polaska dnevno za Munchen koje su dugo vremena vozili s katnim Setrama, pa su Setre povukli i stavili MAN R07. Sad su jedan polazak vjerojatno prodali Croatia Busu. No to ništa nije čudno jer Flix recimo za Beč ima cijenu karte od 79 kuna (20tak KM) za jedan smjer što je izuzetno jeftino.
Pa Bosna i Hercegovina je najruralnija odnosno najnepismenija zemlja u Europi. Hocu reci da 80% potencijalnih putnika uopste nije u stanju da sebi kupi kartu preko njihovog sistema. Takodjer mislim da su debelo potcijenili konkurenciju i olako shvatili divljastvo koje vlada BiH.
Sto se mene tice, nek' sutra odmah napuste BiH, ko ih sisa. Nista dobro donijeli nisu, osim sto su dumping cijenama pokusali pokolebati kompletno trziste.
u pravu si nick za ovu pismenost hahaha
a realno, nama u BiH nije trebao Flix da se stvaraju damping cijene i obaraju uslovi rada. Naši prevoznici to odavno rade sami sebi...
Umjesto da se svi dogovore na određenim linijama koja je minimalna cijena, pa da se među sobom nadmeću ko ima bolje buseve, uslugu i slično - jok, najlakše cijene obarat. Pa valjda vidio i Flix gdje je došao hahhahaa
Sto se tice Kupovine Flix karata , Istina je ako se uzima preko Interneta da su jeftinije , Al karte se mogu i u Prodajnim mjestima Flixa kupiti
Dubster u pravu si 100%, moja pretpostavka je da ce osim Flixa ako je uopste tacno jos neko od vecih odustati za Njemacku.
Valjda neće odustati jer sam s njima planirao kući :D
Pozdravljeni forumaši. De mi recite ima li kakvih novih informacija za Flix? Jel i dalje voze za Bosnu? Planiram kupiti kartu uskoro abd pa me strah da nece biti uzaludno :(
i dalje piči sve po redu i rasporedu, a osim glasina, nema nikakvih konkretnijih informacija
Citat: The_Dubster u 23 03, 2018, 10:38:25 PRIJEPODNE
i dalje piči sve po redu i rasporedu, a osim glasina, nema nikakvih konkretnijih informacija
Izvinjavam se ako sam dosadan, da li si upućen glede autobusa koje koristi Transturist za Flixbus? Da li su opremljeni utičnicama i internet konekcijom?
Internet sigurno, a msm da su do sad ugradili i utičnice, ali najbolje je da provjerite ipak sa samom firmom tj. nazovite stanicu u Tuzlu i pitajte ih.
Nisam siguran, ali izgleda da od sredine juna samo Biss Tours jos vozi za Flix za Sarajevo. Ima li jos neko nekih informacija?
Odlučio sam podijeliti svoje iskustvo s Flixom sa vama.
Prije odlaska na godišnji odlučio sam putovati s Flixom. Putujem od Wurzburga do Minhena, pa onda od Minhena do Tuzle. U Wurzburgu sam bio 1h prije dolaska busa koji je trebao biti u pola 2, ali onda je kasnije i došao tek u 4. Naravno nisam stigao na Transturistov bus u Minhenu, i onda mi dolazi poruka da nazovem agenciju Flixa. Zvao sam nekoliko brojeva i naravno niko se ne javlja. U Minhenu u zadnjoj sekundi hvatam Hlilovićev bus za Srebrenik.
Povratak nazad je opet posebna priča. Šoferi u Transturistu su stvarno ljubazni kao goveda, WC zaključan, Internet dostupan samo do Zagreba, poslije ništa.
Nakon ovako finog iskustva s Flixom odlučio sam nikad više s njima putovati.
Ne znam sta ocekujete vise od Flixa, voze autobusima ko i svi drugi tako i upadnu u guzvu i sl.
I ne znam cemu te komplikacije kad imas Kantica iz Würzburga preko Passau, krace putovanje, vozis se Setrom itd..
Shvatite Flix je u nekim situacijama dobro rijesenje u Njemackoj ker je jeftiniji od zeljeznice
Pa nije prevoznik kriv, sto na njemackim cestama vlada haos. Inace su razradili liniju DO-SA pravo dobro, barem onu sto Biss Tours vozi, stalno su puni, a i novi busevi su odmah legli 😉
Citat: nick u 13 07, 2018, 18:43:04 POSLIJEPODNE
Pa nije prevoznik kriv, sto na njemackim cestama vlada haos. Inace su razradili liniju DO-SA pravo dobro, barem onu sto Biss Tours vozi, stalno su puni, a i novi busevi su odmah legli 😉
Pa ne znam bas kako funkcionise ta linija?
Evo npr jedan pravac München Sarajevo danas 18.07. 99eur, sutra 49eur u petak od 49 do 99eur ima vise polazaka.
A svaki dan mozes rezervisati 10karti
Ne znam da li su drugi uslovi ako razervises preko Bissa ili u busu ako moze.
Zanimljivo da radnim danima vise nema CTS ali ocigledno vikendom ima
Koliko sam ja primjetio, sad jedan dan vozi CTS, drugi dan Biss Tours iz Dortmunda. Iz Minhena ima vise polazaka, jer busevi iz Berlina i Hamburga takodjer ulaze u Minhen. Takodjer ima i novi polazak u 15:00 iz Minhena, u 08:00 iz Frankfurta, ali ne svaki dan i ne znam ko vozi. Ko ce im vise znati kakve su to sve kombinacije. Cijene su fino porasle, pretpostavljam zbog godisnjih odmora i dobre popunjenosti buseva. Sve u svemu mislim da im ide sve bolje bolje na linijama za BiH, uhodali su se.
Danas tri puna busa iz Njemacke za Bosnu.
Vidio sam u subotu da su u razmaku od par minuta oko 5, pola 6 na autoputu prošla dva MANa i Ayats od CTS sa FLix šemom, ali nisam upratio table, ali kao da su imali svi FLixove table... Pa jel moguće da su to bili ti i u polasku i sad u dolasku?
Jer koliko sam upućen kod Flixbusa nema opcije biss vožnje. Što ima sjedišta u jednom busu - to je.... ili...?
Jucer su se vratili Ayats na Hamburg-Sarajevo, MAN na Berlin- Sarajevo i Tourismo na Dortmund-Sarajevo. A taj jos jedan Man, kojeg si ti vidio, vratio je se u ponedjeljak nazad.
Ja isto koliko znam, nema biss voznje. Ako je neka linija konstantno dobro popunjena, ubace dekere.
... što je šteta, jer ako ima putnika, ne možeš primiti. Ograničen si na broj karti i to je to.
dok recimo Globtour, Kantić ili Halilović može primiti sve te putnike i glat sebi napunit 2-3 busa na jednom polasku....
e tu je ona negativna strana FLixa, jer čuo sam i to da kako se bus puni karte su sve skuplje i skuplje, pa je ogromna razlika između cijene karte koja je prva prodana i koja je zadnja prodana....
Meni tu nista nije jasno, CTS reklamira da je povratna za München 40eur, dok ako kupujes preko Flixa zna biti cijena 99eur u jednom pravcu?
Ko ce im ga znati vise... Preko aplikacije ima jos samo par mjesta slobodnih iz DE za BiH do nedjelje i kostaju po 99,99€ u jednom pravcu. Rekao bih klasicni avionski sistem.
Njihov sistem mi je jasan, ali CTS je postavio onaj cijenovnik sa prejeftinim cijenama
Centrotrans trenutno radi ko i TT.. CTS prodaje svoje karte do neke mjere,a ostalo prodaje Flix pa je ta razlika...
Eto i to smo saznali. Hvala sto si nas ,,prosvijetlio" 😉
Nema na cemu 😉
Saznao sam da se karte mogu i kod vozaca i u agencijama kupiti i to uz fiksne cijene (jedan smjer, povratna).
Nije bitno da li Centro ili Biss vozi, vrijedi za oba prevoznika.
Mislim naravno samo na linijama Bosna-Njemacka i obratno.
Kod vozaca ,Cisto sumnjem jer mora Vozac da ima pristup Internetu i Stampac da isto Odstampa.
Za Agencije i prodajna Mjesta Touringa ne Sumnjam jer i oni izdaju Karte za Flix
Nemoj ni sumjati kad ne znas. Ja ne lupetam ovdje po forumu 😉
Ja mislim da se nebi niko ni vozio za BiH po onim Flixovim uslovima.
Moje misljenje je da je CTS ovde najlosije prosao, ovi su dobili njihove godinama razradjivane linije
Ne znam sta bi ti rekao... Svaki dan su puni.
Svi kukate kako flix neće opstat u BiH, a eto još uvijek su tu.
Puni jesu kad su preuzeli razradjenu liniju CTS i jos spustili cijene na 40 eur.
Ja kazem da se nebi niko vozio po onim uslovima d
gdje je cijena 99eur kad je guzva
Citat: FNX u 14 09, 2018, 00:16:39 PRIJEPODNE
Svi kukate kako flix neće opstat u BiH, a eto još uvijek su tu.
opstaje zato što u BiH nisu pravila kao u ostalim zemljama gdje se Flix pita za sve. U BiH je i Flix morao da popusti, jer da je ostalo po njegovim uslovima, ne bi on dočekao jesen ovdje...
Kad je bila ona prica da ce Flix napustiti BiH, sto i jest bila istina, Flix bi valjda morao po ugovoru platiti velike penale prevoznicima pa su nekako dogovorili ,,privilegije" za nase prevoznike. Navodno go kraja godine pa ce vidjeti sta i kako dalje.
A zbog čega se uopšte naši prevoznicu odlučuju za kooperaciju s Flixom, ili kako je već pravno definisan taj ugovor?
Još ove nešto veće agencije tipa CTS-a Biss Toursa...
Sumnjam da bi ulazili u kooperaciju da im se ne isplati. Ruku na srce CTS je bio dobro pao na linijama za Njemacku, zbog kako ih oni nazivaju ,,nelojalne konkurencije", a Biss-Tours je po meni najveci dobitnik u ovoj cijeloj prici.
pa CTS je nakon bankrota Touringa morao naći kooperanta za Njemačku, a Biss tours je dobio priliku da uđe na tržište gdje nije bio prisutan.
Tako da Biss je svakako pobjednik ove situacije
Danas 3 busa za Njemacku. Do 06.01. karte za i iz Njemacke kostaju 9,99€
Flixbus preuzima Eurolines!
Zar nije Touring preuzeo Eurolines?
Vjerovatno je neka fuzija opet u igru
Sent from my SM-J530F using Tapatalk
Citat: Manas u 04 03, 2019, 15:21:43 POSLIJEPODNE
Zar nije Touring preuzeo Eurolines?
Touring je uzeo GB... A Eurolines je ostao da životari jer su svi glavni kooperanti prešli kod Flixa.Tako da sad ova vijest o preuzimanju od strane FLixa i nije neka vijest, s obzirom da je Eurolines sam od sebe na samrti
Ovdje se vise radi o preuzimanju francuske Transdev Grupe, koja ima udjela u mnogim evropskim firmama. To je bivsa Veolia
Evo i od mene malo Flix-a
Duisburg 05.06.2019
(https://i.postimg.cc/gjvYwvq5/IMG-20190605-212800.jpg) (https://postimages.org/)
Kakva je situacija sa FLixbusom u EU - jel rade i dalje, kakav je odnos sa partnerima u ovim okolnostima?
U međuvremenu su izbacili narandžastu sa folija i sad su uglavnom busevi svi u zelenom sa natpisom
Za moj Grad Vidjam ih da ulaze ,Za Ostale Gradove ,Ne bih znao Reci
Voze dosta normalno i cak su dosta puni po Nemackoj , samo moze da se primeti da vise voze Cesi,Poljaci i Slovaci linije.
Naši u Munchenu dobili novi raspored. Broj linij se opet smanjuje.
München Innsbruck: utorak i sreda obče nemamo linije
München Zürich sad smo imali u sedmici 35x Munchen Zurich poslje 10.10 samo još 24x
Mozda se i skroz obustavi za Innsbruck posto je Tirol proglasen za Crvenu Zonu od strane Robert Koch Instituta, sami su krivo prvi su poceli sa tim sad im se vraca.
Flixbus ponovno smanjuje broj linij
... a kao što je već pisano BlaBla obustavio skroz privremeno...
Industrija je baš u krizi i što je najgore ne vidi se kraj :(
Albus Munchen od danas nema ni jedne linije za Innsbruck. A Zurich iz 25x u sjedmici na 16x i to je pod upitom sve. Flux je danas zrezal linij po njemački uho sutra navodno dolaze na red linije prema nama. More se očekivati svašta
Zna li neko kako voze nasi za Njemacku, sad dolazi period koji je los i kada nema korone. Osim par praznika rijetko ko putuje u ovo vrijeme
Flix trenutno samo tri puta sedmicno iz Njemacke za BiH, iz Minhena npr. samo petkom, subotom i ponedjeljkom.
Privatnici i dalje svakodnevno. Za Globtour ne znam tacno, jer je se dosta promijenilo. Usrali su izgleda i šefa i stanicu :-\
Flix zbog korone 3.11 zaustavilja svoj saobraćaj
Der Fernbus-Anbieter Flixbus stellt aufgrund der neuen Corona-Kontaktbeschränkungen seinen Betrieb in Deutschland, Österreich und der Schweiz ab 3. November vorübergehend ein. Auch das Fernbahn-Unternehmen Flixtrain wird von Dienstag an vorläufig nicht mehr fahren, wie das Unternehmen Flixmobility am Freitag mitteilte.
Druze ako može na nekom od lokalnih jezika koji su u upotrebi?
Daljnji Ponudzivac Flixbus Obustavlja zbog Zabrane kontakata zbog Pandemije Corone svoje Poslovanje u: Njemackoj Austriji i Svajcarskoj od 3.11.20, Isto tako i Daljnja Zeljeznica Od Utorka nece do Daljnjeg Vozit
Tako je Poslodavac Flixmobility u Petak Rekao
Ono kad prevodis rijec po riječ preko Google Translatea, pa dobiješ ovakav kupus od prijevoda u postu ispod :-[
Ukratko na prostom HR / BiH jeziku - Flix od 3.11. ne vozi nikakve linije unutar D,A,CH, kao ni linije koje pokriva Flixtrain.
Jel nije bilo jednostavnije napisati jednu rečenicu koja ukratko objašnjava, nego raditi sprdačinu po forumu...Nekad se kaže ako nema se što suvislo napisati bolje onda šuti...
Inače, upitno je i održavanje Flix linija ka Zapadu i s ovih prostora, za sada se još uvijek vozi, ali pitanje je vjerojatno dana kada će prestati
Mate to si u pravu pitanje je šta se bude desilo sa linijami koje kreću iz Balkana. Svaka Njemačka pokrajina ima svoja korona pravila
Istina, nije vezano za temu, ali Viena i Semberija su malo pomaknuli polaske iz BiH, da izbjegnu dolazak u Austriju u vrijeme policijskog sata...
Bit će tu sada svega, ali moje mišljenje je da to svi hoće da se situacija smiri tokom 11.mjeseca (koji je ionako miran), te da u blagdanskom 12.mjesecu svi mogu kako tako normalno raditi i popraviti financijsku sliku...
Nije to klasican policijski cas , smes da izlazis ako navedes razlog da je radi psiholoske prirode ili za ispunjavanje ljudskih potreba dok je zabranjeno napolju da pijes ili tako nesto.
Najveci razlog sto su ukinute flix linije izmedju DE i AT je sto treba test cak i za radnike koje rade u pogranicnom delu moraju nedeljno dva testa o svom trosku da dostave da bi mogli da rade u DE , ali dobro kad su oni to uvodili na leto drugima nije bilo nista ali kad se vrati njima onda im smeta.
Predlazem Administraciji foruma da ovu temu prebaci u pod forum o " Autobuskim Linijama " , zato sto je ovaj dio o stranim prevoznicima a " Flix Bus " nije prevoznik .
Kad skontaš - ima smisla. Međutim, Flixbus je registrovan za obavljanje djelatnosti međunarodnog prevoza putnika pa je automatski prevoznik. Ili sam ja nešto pogrešno shvatio?
Zašto Setre HDH, 519 HD, 511 HD, VDL Futura FHD 106 i VH Astron ne voze za FlixBus?
Vidio sam samo jednu 517 HDH u Flixbus šemi, na talijanskim tablicama.
Ne vjerujem da Setra HDH i Astron odstupaju zbog visine jer tu je Altano koji je ≈ visok kao Setra HDH
Takođe ne vijerujem da 519 HD odstupa zbog broja mjesta za putnike jer je tu opet Altano čiji je kapacitet ≈ Setri 519 HD... nađoh samo jednu, mislim da je Sindbadova
Ne znam ni zašto nema Starlinera u dresu Flixbusa jer po godinama je tu negdje sa Setrom 41x GT-HD koja je prisutna u Flixbusu.
Malo sam analizirao Setre, Neoplane, Mercedese, MAN-ove i VDL-ove po modelima i ustanovio sljedeće:
Standardni busevi od 12 metara su prisutni od svih brendova.
Od kraćih troosovinaca nema Tourisma M/3, Setre 516 HD/3, Lion's Coacha C/3.
Nema ni novog Lion's Coacha L (dok je starija generacija R08 bila u Flixbus bojama)
Od VDL-a, pored midija 106, nema ni 135 (najduži dvoosovinac), a od spratnih nema izvedba 138 već samo 141. Nižih, FMD buseva ima veoma malo (na Google sam našao 2-3) dok je niža Setra (MD) dosta zastupljenija ali samo u izvedbi 516/2, dok ostalih dužina Setre MD u Flixbusu - jednostavno - nema (makar ne na google images).
Ni jedan Travego od 13m (ni M dvoax ni M troax) nije obučen u Flixbus, već samo obični (od 12m) i L verzija (od 14)
Van Hool je prisutan sa TX modelima Astromega, Altano i (jako malo) Acron, ali ne i Astron i Alicron. Ne znam sa kojim dužinama su prisutna ova tri.
Tourliner je sa obilježjima Flixbusa prisutan u svim izvedbama (i obični i C/2 i C/3 i L), kao i Cityliner (1216, 1217 i 1218)
Jel zna neko zašto ovi pojedini modeli nikad nisu bili u Flixbusu, jel to do Flixbusa ili do prevoznika?
Flixbus nema ništa sa izborom vozila plus ova tvoja analiza je jednostavno pogrešna.
Flix ne odlučivan sa čime voze podvozari. ( No ja morti sa lošom cijenu koju plati)
Na papiru postoje uvjeti šta sve mora imati bus i koliko smije biti star, a toga se ne drži ni jedan podvozar više.
Primer Urban vozi liniju Munchen Dortmund sa Neoplanom Skylinerom N 1122/3 L. Jednostavno flixu javiš,da šalješ zamjenski bus i to je to
Prevoznici gledaju sto jeftinije da prodju sa busom tj sto jeftiniji da kupe. Kod sviju je pretežno odabir Man lion coach 13m sa 2 osovine i Neoplan tourliner isto 13m 2 osovine. Sto se tice busa mora imati razvedenu struju 230v,wc da je u funkciji, krevet se ne smije koristiti, a sto se tice sjedista rjetko gdje sam vidio da se radi od kvalitetnijim sjedistima vec su obicna sjedista najneudobnija.
Marko po evropi imaš setre 517, i tako te veće troosovince u flixbus šemi.
Tu se više radi ko koliko zaradu i ima, i koliko se može ispružiti za novi/noviji bus.
Italijanski SAPS je to i ima nekoliko Setri 517 HDH u Flix semi , nisu jedini bili imao je i Eurolines Romania Setru 517 HDH vidjao sam je u Madjarskoj ali mislim da je samo kratko ostala posle preuzimanja Eurolines Rumunije od Strane Flixbusa i da sad voze sve podvozari. Altano i HDH Setre su luksuzan segment i slabo ko hoce da ih uzme posto se gleda zarada.
Jesu da su retke Setre 519 HD u Flix mrezi ali ima ih dosta u Poljskoj pogotovu u Firmi Noir i jos nekim, Spanska ALSA je slican koncept Flix-u i oni su najveci operater Setri 419 GT-HD i Setri 519 HD u Evropi imaju jako veliki broj njih.
Na pocetku je imaala jedna firma sto je vozila za Meinferbus ako se nevaram jedan Starliner, ali on je star mnogo da bi ga bilo u Flixu a i imao je mnogo tehnickih mana pa verovatno zato nije bio vise zastupljen.
Sto se tice Setri 516HD/3 i slicnih buseva njih nema iz razloga sto imaju sve isto kao i bus sa dve osovine na 13 m a dosta im je veci trosak zato ih nema , oni su zato zastupljeni na turizmu gde se gledaju druge stavke.
Novi MAN Lions Coach L je toliko jako zastupljen cudi me da ga nisi video i ja sam kacio od Firme Omnibus Wunder jedan samo ne znam gde je slika tacno na forumu, i Vincek ih ima nekoliko po DE ih ima jako dosta.
Sto se tice VDL dekera tu se gleda da se iskoristi maksimalno sve zato je verovatno taj model.
Travego je vec prestar da bi vozio dalje, bilo ih je retko iz istog razlog sto spada u luksuzni segment.
Tourliner je dosta zastupljen da dok je Cityliner sve manje zastupljen ne znam ni dali ih jos uopste ima i ako ih ima ima ih bas malo jako.
Setre 511 HD i slicni busevi se ne uklapaju nikako u Flixov koncept ne brani niko njihovu upotrebu.
Model Autobusa ne bira Flixbus nikako vec sam prevoznik njima je svejedno mozes da vozis sa cim hoces samo da bude Euro 6, da ima 230 V uticnine ili USB uticnice, WC i Wi-Fi :)
Citat: setra315gt-hd u 23 01, 2021, 05:52:08 PRIJEPODNE
Prevoznici gledaju sto jeftinije da prodju sa busom tj sto jeftiniji da kupe. Kod sviju je pretežno odabir Man lion coach 13m sa 2 osovine i Neoplan tourliner isto 13m 2 osovine. Sto se tice busa mora imati razvedenu struju 230v,wc da je u funkciji, krevet se ne smije koristiti, a sto se tice sjedista rjetko gdje sam vidio da se radi od kvalitetnijim sjedistima vec su obicna sjedista najneudobnija.
Ovo je najbolji i najtočniji opis autobusa koji su za Flixbus, gdje nema potrebe nema ni troosovinaca, jer se gleda da se štedi gdje je više moguće, sukladno cijeni koju Flix plaća za kilometar, čisto sumnjam da itko od prijevoznika s ovih područja dobiva više od 1 ili 1,5 €, pa da može osigurati malo ekskluzivniji bus...Kako bi se reklo od sjedala - socijala, pa do ostale opreme s naglaskom da se ispune Flixovi zahtjevi...
Pojedini prijevoznici ne ispunjavaju ni uvjet u godištima svaki puta, ali isto kako je kolega Daniel napisao - samo se prijavi da je bus u kvaru te da je uletio zamjenski, pa Slavonija Bus je vozio Vukovar - Frankfurt par krugova s N1122...
Ugl - koliko para, toliko muzike i sve na uštrb putnika...
Iskreno cudno je da Flix uopste funkcionise tako dobro u Hr, s obzirom da su ostali imali vec dobre linije i radili bez posrednika. Druga je stvar Njemacka gdje nije ni bio niko prije njih i gdje nemaju konkurenciju
Danas su potpisali ugovor o suradnji sa flixbusom što znači eto I čazma ulazi u flixbus sustav i neki će autobusi pozelenit a možda mislim sigurno će bit novih linija a i autobusa.
Po meni ne baš idealan korak jer kako čujem u Njemačkoj dosta prijevoznika nemisli produžit ugovor s flixom. Tako da vidit ćemo daljnji razvoj situacije.
pa evo i BiH se Flix haman pa povukao....
Što se tiče Čazmatransa i Flixa - za sada samo prodaja karata za ČZM linije putem Flix sustava.
ČZM postojeće linije ostaju kako jesu, navodno kruže priče kako u Zagrebu tako i u ostalim gradovima da će Čazma preuzeti pojedine linije za inozemstvo - Črnjine za Njemačku (2x dnevno VK - Frankfurt), te od Croatia Busa linije za Austriju i Švicarsku, te navodno da bi onda te linije se vozile s busevima po Flix standardima i u zelenoj boji.
Za razliku od ostalih prijevoznika, tipa Slavonija Busa, Flixbus se neće uspisivati na ČZM dozvole, kako na postojeće linije tako i na nove linije, tako da je ipak tu suradnja malo drugačija, nego sa ostalim prijevoznicima u Flix sustavu u HR.
Sta se desilo sa Croatiabus, jel voze sve linije?
Ma CB bolje ne komentirat sve linije prodali ili istekla dozvole koje nisu ni produžavali,vozni park očajan kao i održavanje istog vozači im odlaze drastičan pad putnika(naravno zbog usluge)jedino što voze je Neum-Vinkovci i još nešto malo flixovih linija.
Mislim da su oni i Crnja samo sa suludim cijenama smetali i drugim prevoznicima i kvarili cijelo trziste
Ne znam kolega da li uz Črnju misliš na CB ili ČZM. Dodao bi ja tu i Flixbus jer primjerice ti sada možeš do Munchena iz ZG već za nekih 20ak eura.
Čazmatrans nikad nije rušio cijene, čak su od kraja 10.mjeseca napravili zajedno s ostalim prijevoznicima (Arriva, Francuzević...) korekciju cijena na linijama iz Zagreba prema Slavoniji, tako da sada svi putnici plaćaju istu cijenu karte (izuzev djece do 12 godina).
Mislio sam na CB otkako ih je uzeo Globtour.
Tj mislim na Globtour preciznije.
Ne znam za Flix, ja s njima nebih putovao nikad, volim da je cijena fiksna.
Po meni je prevara ako neko plati za isti put 20 eur a neko 100
Meni se generalno kod flixa ne sviđa to što mogu promijeniti cijene karte svakih 5min i to je jako glupo dok ostali prijevoznici po par godina nemjenjaju cijene karata.
Niš Ekspres postao član FlixBus grupacije
to sam vidio na fb i zanimljivo je vidjeti njihov bus u zelenoj boji :D
FlixBus očekivano u BiH nije mogao napraviti veći proboj. Prvo zbog papirologije, a drugo ne treba nama pored naših prevoznika FlixBus da daje niske cijene (jer ne može od naših) hahaha
(https://i.postimg.cc/3xsNVMb6/DSC-0056.jpg)
(https://i.postimg.cc/fTbV0f9H/DSC-0035.jpg)
(https://i.postimg.cc/N0RFwN30/DSC-0281.jpg)
2.12. na A2 između Gleisdorfa i Graza
(https://i.postimg.cc/BtfPMRt1/20231202-115019.jpg) (https://postimages.org/)